حفظ ۵۰۰۰ هکتار فضای سبز شهر اصفهان با وجود چالش‌های کم‌آبی/ پیگیر رفع مشکلات مردم هستیم

شهردار اصفهان گفت: حوزه خدمات شهری شهرداری این کلان‌شهر با وجود چالش‌های کم‌آبی ۵۰۰۰ هکتار فضای سبز اصفهان را حفظ کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده شامگاه _سه‌شنبه سوم مهر_ در بیست‌وسومین برنامه «مردم سلام» در جمع مردم منطقه ۸ شهرداری اصفهان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در خیابان شهید باهنر اظهار کرد: شهرداری در جلسات عمومی بیشتر نقش شنونده را ایفا می‌کند و هدف از این ملاقات‌ها، پاسخ به سوالات مرتبط با حوزه کاری شهرداری است.

وی افزود: شهرداری مسئولیت‌های متعددی در حوزه‌های خدمات شهری، حمل‌ونقل، شهرسازی، عمران و فرهنگی اجتماعی بر عهده دارد.

شهردار اصفهان با تأکید بر اهمیت حوزه خدمات شهری که به فعالیت‌هایی همچون نظافت شهر، جمع‌آوری زباله و حفظ فضای سبز می‌پردازد، گفت: این حوزه با وجود چالش‌های کم‌آبی ۵۰۰۰ هکتار فضای سبز شهر را حفظ کرده است، همچنین روزانه ۷۰۰ تن زباله از سطح این کلان‌شهر جمع‌آوری می‌شود.

قاسم‌زاده با اشاره به فعالیت‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک گفت: احداث خیابان‌ها، حمل‌ونقل عمومی و نصب علائم ترافیکی در حوزه وظایف این بخش شهرداری است، هرچند برای حل مسائل ترافیکی به کمک پلیس راهور نیاز داریم.

وی با اشاره به مسئولیت‌های شهرداری درباره ساخت‌وساز و ارائه مجوزهای لازم ادامه داد: پروژه‌های عمرانی نیز تحت نظارت شهرداری انجام می‌شود، همچنین شهرداری در حوزه فرهنگی تلاش می‌کند تا شهر را از جنبه فرهنگی زنده نگه دارد.

شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از اینکه شهروندان خواسته‌ها و مشکلات خود را در برنامه مردم سلام مطرح می‌کنند، گفت: تا سه ماه آینده، گزارشی از پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده برای حل مسائل و رفع مشکلات مطرح شده شهروندان را ارائه خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، مسئولان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری نیز در مسجد مستقر شدند تا مشکلات شهروندان را ثبت کنند و برای بررسی، پیگیری و رفع به بخش‌های مربوطه ارجاع شود.

کد خبر 793211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.