استاندار کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد

مراسم معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، یدالله رحمانی، امروز_ سه‌شنبه، سوم مهر_ در آئین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بعد از اتمام تحصیل در سازمان مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت کردم و تلاش کردم با روحیات مردم این استان انس و الفت بگیریم، من از این مردم درس گرفتم و اوج این محبت، حمایت فرزندان شما در بین هیئت‌وزیران از بنده بود و خدا را شکر می‌گوئیم بعد از ۳۰ سال در این استان حضور دارم.

وی خطاب به مردم کهگیلویه و بویراحمد، افزود: همانند شما عشایر زاده‌ام و در دامان دنا رشد کرده و تعلق‌خاطر دارم و در مدارس «بهمن‌بیگی» تعلیم گرفتم و با تمام وجود به این خطه عشق می‌ورزم و باید تلاش کرد با اتحاد، همدلی و وفاق استان را آباد کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آماده‌ام تا در دولت پزشکیان با کمک شما خدمت و وفاق محلی و ملی ایجاد کنیم و از نظرات شما استقبال می‌کنم.

وی تصریح کرد: نخبگان، سیاسیون و مردم و اقشار دیگر یک هدف‌داریم و آن کمک به رشد کهگیلویه و بویراحمد است.

رحمانی با تأکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: با پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پیاده‌سازی شعارهای دولت پزشکیان و مقوله وفاق ملی در توسعه استان تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استان باید سراسر کار و تلاش در جهت بهبود معیشت مردم باشد، افزود: فلسفه حضور ما تولید و حمایت از معیشت مردم است، باید ظرفیت‌های مردم بالفعل شود و اجرای برنامه هفتم و سند چشم‌انداز سرزمینی باید در دستور کار باشد.

به گزارش ایمنا، در این آئین یدالله رحمانی به عنوان اولین استاندار دولت چهاردهم در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد و از زحمات سید علی احمدزاده استاندار پیشین تقدیر و تشکر شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد

کد خبر 793203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.