کاهش ۸.۵ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در کشور

رئیس پلیس راهور کشور با اشاره به اهتمام دستگاه‌های ذی‌ربط در کنار پلیس برای ارتقاء ایمنی محورها مواصلاتی کشور از کاهش هشت و نیم درصدی جانباختگان حوادث رانندگی چهار ماهه نخست سال جاری در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار سید تیمور حسینی ظهر امروز _سه‌شنبه سوم مهر_ در حاشیه افتتاح پاسگاه پلیس راه اراک-توره اظهار کرد: محور اراک توره و توره بروجرد یکی از محورهای حساس کشور به لحاظ تردد حجم قابل توجهی از حمل و نقل تجاری کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: احداث پاسگاه پلیس راه در این محور حساس اقدامی ارزنده در راستای ارتقا سطح ایمنی جاده‌ای است.

رئیس پلیس راهور فرا جا با اشاره به اهتمام دستگاه‌های ذی‌ربط در کنار پلیس برای ارتقا ایمنی محورها مواصلاتی کشور از کاهش ۸.۵ درصدی جان‌باختگان حوادث رانندگی در چهار ماهه نخست سال جاری در کشور خبر داد.

حسینی با ابراز خرسندی از اینکه استان مرکزی با تلاش مجموعه انتظامی جز استان‌های کاهشی در حوزه تلفات رانندگی است، گفت: امید می‌رود با تلاش جمعی سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در کنار پلیس این روند کاهشی در حوزه تصادفات ادامه داشته باشد و با فراهم کردن بسترهای لازم شاهد تردد ایمن در سطح معابر و محورهای درون و برون شهری باشیم.

وی تصریح کرد: تمام انتظارات و مطالبات مسئولان شورای راهبری ترافیک را به مسئولان مربوطه در سطح کشوری انتقال خواهیم داد که امید است با اهتمام ویژه در این بخش شاهد رفع بخش قابل توجهی از مشکلات مجموعه انتظامی استان مرکزی بخصوص در حوزه راه و راهور باشیم.

کد خبر 793202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.