موظف به گام برداشتن در راه شهدا هستیم

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دفاع مقدس همواره باید زنده نگه‌داشته شود، زیرا گنجینه‌ای از ارزش‌های اصیل اسلامی است و رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس الگوپذیری از درس‌ها و آموزه‌های نهضت عاشورا بود و امروز وظیفه ما است که در راه شهدا گام برداریم.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دیدار با خانواده شهدا ساکن منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: امروز وظیفه ما است که در راه شهدا گام برداریم.

وی افزود: دفاع مقدس همواره باید زنده‌نگه‌داشته شود، زیرا گنجینه‌ای از ارزش‌های اصیل اسلامی است و رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس الگوپذیری از درس‌ها و آموزه‌های نهضت عاشورا بود و وظیفه داریم از این ارزش‌ها صیانت کنیم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این دیدار از خانواده شهید ولی‌الله مانیان متولد ۱۳۴۴، جوان اعزامی بسیج که سیزدهم آبان ۱۳۶۵ در مریوان کردستان به شهادت رسید و در گلزار شهدای اصفهان به خاک سپرده شد، تقدیر به‌عمل آمد.

موظف به گام برداشتن در راه شهدا هستیم

قاضی‌عسگر خانواده شهدا را گنجینه‌های ارزشمند نظام و انقلاب دانست و گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران برگرفته از ایثار شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و بصیرت خانواده‌های آن‌ها است و اگر امروز این کشور در آرامش و امنیت و قرار دارد، به برکت خون شهدا و از خودگذشتگی خانواده‌های شهدا است.

به گزارش ایمنا، در ادامه این دیدار، فرازی از وصیت‌نامه شهدای والا مقام قرائت شد که در بخشی از آن اینگونه آمده است «چشمانم را باز بگذارید که کوردلان بدانند که با چشم باز این راه را انتخاب کردم، مشتانم را گره کرده تا کوردلان بدانند هنوز هم یک‌ذره از عقیده و حریم، باز نمانده‌ام و جسد بی جانم از آن‌ها نخواهد گذشت.»

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مدیران شهری منطقه ۹ اصفهان، مدیران بنیاد شهید و فرماندهان سپاه با خانواده شهید ولی‌الله مانیان دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد خبر 793191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.