پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲ اصفهان «به احترام مردم» افتتاح می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌های عمرانی به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان فردا (چهارشنبه) افتتاح خواهد شد که هدف از آن‌ها جلب رضایت شهروندان و توسعه زیرساخت‌های منطقه است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از بزرگترین رویدادهای عمرانی شهر اصفهان در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان فردا _چهارشنبه چهارم مهر_ برگزار خواهد شد و در این مراسم، پروژه‌هایی به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح نماد صنعت در میدان امیرکبیر به‌عنوان نخستین پروژه افزود: این نماد با هزینه‌ای بالغ بر ۱.۷ میلیارد تومان به‌منظور حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان ساخته شده و به تأکید مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید مربوط می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های خیابان کار و کارگر و خیابان نوآوران تاکید کرد: این خیابان‌ها به‌طور کامل بازسازی شده است.

رسالت گفت: خیابان کار و کارگر با ۷۵۰ متر طول و ۱۴ متر عرض، هزینه‌ای معادل ۱۵ میلیارد تومان داشته و خیابان نوآوران نیز با طول ۶۵۰ متر با همین هزینه بازسازی شده است.

وی ادامه داد: پروژه بزرگ خیابان زرین نیز با طول ۱۲۰۰ متر و عرض ۳۶ متر با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان در حال انجام است، همچنین از این مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به هزینه احداث و ۲۰۰ میلیارد تومان به تملک اراضی اختصاص پیدا کرده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: گردش به راست در خیابان ورزشگاه به‌منظور کاهش بار ترافیکی چهارراه ورزشگاه و خیابان بهارستان افتتاح شده است.

رسالت گفت: از دیگر پروژه‌های مهم این منطقه می‌توان به کلنگ‌زنی پروژه پردیس خانواده‌محور در شمال شهر اشاره کرد؛ این پروژه به‌صورت مشارکتی و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است و انتظار می‌رود فاز نخست آن با ۲۰ هزار متر مربع فضای سبز تا پایان سال جاری افتتاح شود.

وی افزود: به علاوه، سرویس بهداشتی و ساماندهی معابر در محله بهار آزادی نیز به درخواست شهروندان انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در مجموع پروژه‌هایی به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده شده است که هدف از آن‌ها جلب رضایت شهروندان و توسعه زیرساخت‌های منطقه است.

کد خبر 793091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.