آموزش و پرورش در بحث سامانه سپند همکاری نمی‌کند

رئیس سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: ۱۷ شرکت در سرویس مدارس با شهرداری همکاری دارند اما آموزش و پرورش سنگ‌اندازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، داوود نوری امروز_ سه‌شنبه سوم شهریور- در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: ۱۷ شرکت تأیید صلاحیت شد و از طریق سامانه سپند کدهای مخصوصی برای شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تعلق گرفت‌.

وی تصریح کرد: در یکم شهریور با حضور شرکت‌های ارائه دهنده و مسئولان آموزش‌وپرورش جلسه گذاشتیم، قرار شد لیست کامل را در اختیار قرار بدهند، اما لیستی که به دست ما رسید، بدون اطلاعات تماس بود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری زنجان گفت: آموزش و پرورش بارها تقاضا کردیم اما متأسفانه همکاری نداشتن مسئولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس باعث ایجاد این مسئله شده است.

نوری ادامه داد: اگر شرکت‌های ارائه دهنده ایراد و اشکالی داشته باشند با آنها برخورد می‌کنیم، اما الان مشکل اصلی همکاری نداشتن آموزش و پرورش در زمان مقرر است‌.

وی با اشاره به اینکه همه شرکت‌ها را موظف کردیم که تا نهایتاً یک هفته همه را تحت پوشش قرار دهند، گفت: متأسفانه تعداد سرویس‌های خانم که درخواست دادند، کم است.

نوری گفت: برخی مدیران مدرسه اجازه این را ندادند که همکاران ما در مدارس، ثبت‌نام جاماندگان را انجام دهند.

کد خبر 793048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.