جدال رقبای سنتی با یکدیگر/ سرخابی‌ها آماده شهرآورد بزرگ پایتخت

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از فردا هم‌زمان با سوت شهرآورد پایتخت آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از فردا _چهارشنبه چهارم مهر_ با شهرآورد بزرگ پایتخت آغاز خواهد شد و تا روز شنبه، هفتم مهر ادامه خواهد داشت.

استقلال - پرسپولیس

در نخستین جدال از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر سرخابی‌های پایتخت فردا _چهارشنبه چهارم مهر_ از ساعت ۱۹ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

شهرآورد تهران در شرایطی برگزار می‌شود که استقلال نکونام در حال حاضر با کسب پنج امتیاز از چهار جدال گذشته خود در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

آبی‌پوشان در چهار بازی گذشته خود موفق به کسب یک پیروزی، دو تساوی و یک شکست شده‌اند که برای یک تیم مدعی آمار جالبی نیست.

شاگردان گاریدو نیز از چهار تقابل گذشته خود هشت امتیاز کسب کرده‌اند و در حال حاضر جایگاه چهارم جدول مسابقات را به خود اختصاص داده‌اند.

شمس آذر قزوین - نساجی

در دومین تقابل هفته ششم دو تیم شمس آذر قزوین و نساجی روز پنجشنبه، پنجم مهر از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد.

شاگردان دقیقی که پنج بازی است رنگ پیروزی برابر رقبای خود را ندیده‌اند با کسب تنها دو امتیاز از پنج تقابل گذشته خود، در حال حاضر جایگاه چهاردهم جدول رقابت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

نساجی نیز وضعیتی مشابه شمس آذر دارد و در پنج بازی گذشته خود در لیگ برتر با دو تساوی و سه شکست موفق به کسب دو امتیاز شده و در جایگاه سیزدهم ایستاده است.

گل‌گهر سیرجان - هوادار

در دیگر جدال هفته ششم لیگ برتر دو تیم گل‌گهر سیرجان و هوادار از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، ششم مهر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

نماینده رفسنجان پس از تساوی در شهرآورد کرمان آماده این مچ‌اندازی خواهد شد و به نوعی برای جبران نتیجه پا به میدان خواهد گذاشت.

شاگردان تارتار با در چهار تقابل خود با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست موفق به کسب هفت امتیاز شده‌اند و جایگاه ششم جدول را در اختیار خود قرار داده‌اند.

بنفش‌پوشان تهران نیز به عنوان تیم قعرنشین آماده این بازی خواهند شد، چراکه آن‌ها از پنج تقابل گذشته خود در لیگ برتر دو تساوی و سه شکست کسب کرده‌اند و با دو امتیاز در رده شانزدهم جدول به سر می‌برند.

جدال رقبای سنتی با یکدیگر/ سرخابی‌ها آماده شهرآورد بزرگ پایتخت

سپاهان - تراکتور

در یکی دیگر از تقابل‌های جذاب هفته ششم شاهد رویارویی رقبای سنتی خواهیم بود، در واقع دو تیم سپاهان و تراکتور روز جمعه، ششم مهر از ساعت ۱۸:۳۰ به عنوان مدعیان کسب عنوان قهرمانی به جدال با یکدیگر می‌پردازند.

شاگردان مورایس در پنج بازی گذشته خود با کسب چهار پیروزی و یک تساوی در شهرآورد اصفهان موفق به کسب ۱۳ امتیاز شده‌اند و در حال حاضر صدرنشین بی‌چون‌وچرای لیگ برتر هستند.

تراکتور نیز در قامت یک مدعی ظاهر شده است و با سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست از پنج بازی گذشته خود ۱۰ امتیاز کسب کرده است و در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

ملوان - استقلال خوزستان

در دیگر تقابل هفته ششم دو تیم ملوان و استقلال خوزستان روز جمعه، ششم مهر از ساعت ۱۸:۳۰ برابر یکدیگر بازی خواهند کرد.

شاگردان مازیار زارع تا اینجای فصل عملکردی درخشان از خود ارائه داده‌اند و با سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست از پنج بازی گذشته خود ۱۰ امتیاز کسب کرده‌اند و در جایگاه سوم جدول حضور دارند.

استقلال خوزستان نیز در پنج تقابل گذشته خود موفق به کسب یک پیروزی، سه تساوی و دو شکست شده است تا با شش امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار بگیرد.

آلومینیوم اراک - خیبر خرم‌آباد

در یکی دیگر از بازی‌های هفته ششم لیگ برتر دو تیم آلومینیوم و خیبر خرم آباد روز جمعه، ششم مهر از ساعت ۱۸:۳۰ برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

نماینده اراک از پنج بازی گذشته خود با سه پیروزی و دو تساوی موفق به کسب سه امتیاز شده است و در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد.

خیبر خرم آباد نیز با یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست تا اینجای فصل آمار پنج امتیاز و حضور در جایگاه یازدهم را برای خود ثبت کرده است.

جدال رقبای سنتی با یکدیگر/ سرخابی‌ها آماده شهرآورد بزرگ پایتخت

چادرملو اردکان - مس رفسنجان

در دیگر جدال هفته ششم دو تیم چادرملو و مس رفسنجان روز جمعه، ششم مهر از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

چادرملو به عنوان تیم تازه وارد لیگ برتر با یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست در پنج بازی گذشته خود موفق به کسب پنج امتیاز و حضور در جایگاه دوازدهم جدول شده است.

مس رفسنجان نیز با یک پیروزی، دو تساوی و یک شکست موفق به کسب پنج امتیاز و حضور در جایگاه دهم جدول شده است.

فولاد خوزستان - ذوب آهن

در آخرین تقابل هفته ششم لیگ برتر دو تیم فولاد و ذوب‌آهن روز شنبه، هفتم مهر از ساعت ۱۹ به تقابل با یکدیگر خواهند پرداخت.

فولاد از پنج بازی گذشته خود موفق به کسب دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست شده است و با هشت امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

نماینده اصفهان نیز با کسب یک پیروزی و چهار تساوی در پنج هفته گذشته لیگ برتر با هفت امتیاز در جایگاه هفتم جدول حضور دارد.

جدال رقبای سنتی با یکدیگر/ سرخابی‌ها آماده شهرآورد بزرگ پایتخت

کد خبر 792981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.