اعتبارات شهرداری اراک برای اجرای طرح ۲۴ متری ناچیز است

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: شهرداری به تنهایی و بدون کمک دستگاه‌های دولتی نمی‌تواند طرح ۲۴ متری را به سرانجام برساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، محمد عسگری عصر امروز _دوشنبه دوم مهر_ در یکصدوپنجاه‌وسومین جلسه صحن علنی شورا اظهار کرد: اعتبارات شهرداری اراک برای انجام طرح ۲۴ ناچیز و ناکافی است.

وی افزود: مسکن و شهر سازی باید با ارائه زمین‌های معوض و در اختیار گذاشتن این اراضی به شهرداری زمینه را برای پیاده‌سازی این طرح فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: طرح‌های تشویقی به تنهایی پاسخگوی نیاز شهروندان نیست و آن‌ها را مجاب به واگذاری املاک خود به شهرداری نمی‌کند.

عسگری اظهار کرد: در شهر اراک نیاز به جانمایی چند محل برای برگزاری و برپایی غرفه‌ها و نمایشگاه‌های ثابت برای فروش صنایع دستی و تولیدات فصلی روزانه وجود دارد.

وی افزود: هنرمندان شهر اراک که شامل فعالین صنایع دستی و زنان خانه‌دار با طبخ غذای محلی است می‌توانند در محل‌های در نظر گرفته شده، توانمندی‌ها و محصولات تولیدی خود را به فروش برسانند و به اقتصاد خانواده کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک گفت: نیاز است، شهردار و مجموعه مدیریت شهری برای ایجاد این زیر ساخت‌ها، توجه ویژه داشته باشند.

عسگری افزود: در جشنواره‌های برگزار شده که با استقبال زیاد شهروندان مواجه شد، گویای اهمیت وجود این محل‌هاست.

وی ادامه داد: در حال حاضر روز بازارها محلی برای فروش محصولات بنجل و روی دست فروشندگان مانده شده است و این موضوع با ماهیت این روز بازارها در تضاد است و مسئولین شهر باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: صندلی‌های جلوی برخی مغازه‌ها در معابر شهر جمع‌آوری شده و این موضوع سبب ناخرسندی شهروندان شده است و توجه به استفاده شهروندان پس از خروج از خانه و حضور به همراه خانواده و استفاده از این امکانات جزئی می‌تواند موجب رضایت شهروندان باشد که شهرداری باید نسبت به انجام آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

کد خبر 792896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.