قرارداد نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان سال اجرایی شود

دادستان مرکز مازندران گفت: مفاد قرارداد نیروگاه زباله‌سوز شهرداری ساری باید تا پایان سال‌جاری اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌اکبر عالیشاه دادستان مرکز مازندران امشب _دوشنبه دوم مهر_ طی بازدید از کارخانه زباله‌سوز ساری که با همراهی شهردار ساری، رئیس و اعضای شورای شهر ساری، فرمانده بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران انجام شد، از آخرین روند اجرایی نیروگاه زباله‌سوز پیگیر شد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه مفاد قرارداد نیروگاه زباله‌سوز شهرداری ساری باید تا پایان سال اجرایی شود، اظهار کرد: شرکت طرف قرارداد( tts ) نیز باید نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز این پروژه اهتمام ویژه داشته باشد.

محمدحسین قبادی شهردار ساری نیز در ادامه این بازدید به پیگیری‌های مستمر جهت جذب اعتبارات لازم برای اتمام نیروگاه زباله‌سوز ساری اشاره کرد و گفت: طبق مذاکرات صورت گرفته سازمان شهرداری‌های کشور و برنامه بودجه مقرر شد اعتبارات لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این پروژه زیست محیطی در مرکز استان اختصاص پیدا کند.

وی با بیان اینکه این پروژه در چند سال گذشته تنها ۴۱ درصد در بخش ابنیه پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در دو سال اخیر، این پروژه در بخش ابنیه از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی و در تجهیزات ۹۱ درصد پیشرفت برخوردار است.

شهردار ساری نیروگاه زباله‌سوز ساری با ظرفیت ۴۵۰ تن یکی از طرح‌های مهم استان مازندران است که کمک بزرگی به حفظ محیط زیست و ساماندهی وضعیت زباله شهر زیبای ساری خواهد داشت.

قبادی ادامه داد: با تکمیل این نیروگاه علاوه بر حل مشکلات زیست‌محیطی، هزینه‌های هنگفت شهرداری ساری جهت حمل زباله به استان دیگر، حذف و این هزینه برای عمران و آبادی شهر هزینه خواهد شد.

کد خبر 792892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.