اصفهانی‌ها همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهانی‌ها همواره پیشتاز در انجام کارهای خیر هستند و فعالیت خیر آن‌ها و خیران برای احداث ساختمان انتقال خون یک اقدام عظیم بود که به‌خوبی در مناطق ۱۱ و ۱۳ شهرداری این کلان‌شهر رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _دوشنبه دوم مهر_ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ساختمان اهدای خون در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: اصفهانی‌ها همواره در کارهای خیر پیشتاز هستند و حتی از آنچه که مایه حیات و جاودانگی بوده است، گذشتند و برای اسلام و انقلاب و دفاع مقدس هزینه کردند.

وی با اشاره به نقش خیران در جامعه امروز افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس تعداد زیادی از رزمندگان و نیروهای پشتیبان به سمت جبهه اعزام می‌شدند و می‌دانیم که پشتیبان‌های دوران دفاع مقدس، خیران امروز هستند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: باید تلاش جدی کنیم تا اصفهان بتواند با مشکلات بهداشتی، درمانی، آب و محیط زیست مقابله کند.

نادرالاصلی گفت: اصفهان روی پای خود ایستاده است، اما بعضی موضوعات باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم اتفاقات خوبی را برای کشور و این کلان‌شهر رقم بزنیم.

وی ادامه داد: فعالیت خیر مردم اصفهان و خیران برای احداث ساختمان انتقال خون یک اقدام عظیم است که به‌خوبی در مناطق ۱۱ و ۱۳ این کلان‌شهر رقم خورد، همچنین این اقدام کمک بزرگی به کشور می‌کند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اداره کل انتقال خون استان باید در راستای تأمین تجهیزات مورد نیاز و منابع نیروی انسانی تلاش کند.

کد خبر 792682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.