۱۵ مصدوم نتیجه انحراف از مسیر اتوبوس مسافربری در قزوین

فرمانده پلیس راه استان قزوین از انحراف مسیر یک اتوبوس مسافربری در آزادراه قزوین-همدان و مصدومیت ۱۵ مسافر این اتوبوس خبر داد.

فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از انحراف مسیر یک اتوبوس مسافربری در آزادراه قزوین-همدان و مصدومیت ۱۵ مسافر این اتوبوس خبر داد و اظهار کرد: بعد از اعلام این سانحه رانندگی که در ساعت ۲:۰۰ بامداد امروز در حوالی شهر آبگرم رخ داده بود، مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه رفتند.

وی اضافه کرد: با بررسی مأموران پلیس راه مشخص شد که یک‌دستگاه اتوبوس مسافربری با ۲۶ مسافر از استان مازندران عازم کرمانشاه بوده که به خاطر توانایی نداشتن راننده در کنترل خودرو از مسیر خود خارج می‌شود که در نهایت ۱۵ نفر هم مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه بی‌درنگ مصدومان توسط عوامل امدادی جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: ۱۲ نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شده و سه نفر بستری شده‌اند.

ذاکری‌منش ادامه داد: دلیل رقم خوردن این حادثه ناتوانی راننده در کنترل اتوبوس بوده و به همین خاطر به رانندگان وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین به‌ویژه اتوبوس‌های مسافربری توصیه می‌کنیم که پیش از حرکت از نظر فنی اتوبوس را به‌طور کامل بررسی کرده و در محورهای مواصلاتی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

کد خبر 792648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.