تیم‌ملی فوتسال ایران به اجبار فرانسه را شکست داد/ یوزهای ایرانی به گربه‌سیاه رسیدند

تیم‌ملی فوتسال ایران با غلبه‌بر فرانسه صدرنشین گروه ششم جام‌جهانی ۲۰۲۴ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه عصر امروز _یکشنبه یکم مهر_ در چارچوب بازی سوم مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن مجموعه ورزشی بخارا رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که با پیروزی یوزه‌ای ایرانی به پایان رسید.

به این ترتیب تیم‌ملی فوتسال ایران با پیروزی چهار بر یک مقابل حریف خود به‌عنوان صدرنشین گروه ششم راهی دور حذفی شد و فرانسه با امتیاز کمتر در جایگاه دوم به مرحله یک‌هشتم نهایی رسید. با نتیجه بازی امشب، مراکش حریف ایران و تایلند هم حریف فرانسه شد.

تیم‌ملی فوتسال ایران به اجبار فرانسه را شکست داد/ یوزهای ایرانی به گربه‌سیاه رسیدند

ترکیب ابتدایی تیم‌ملی فوتسال ایران را سعید مؤمنی، علی‌اصغر حسن‌زاده، علیرضا رفیعی‌پور، امیرحسین داودی و سجاد یوسف‌خواه تشکیل می‌دادند. هر دو تیم تمایلی برای پیروزی در این بازی نداشتند به گونه‌ای که در نیمه اول تقریباً هیچ شوت در چارچوبی از سوی دو تیم به دروازه یکدیگر زده نشد.

در ادامه گلر دوم فرانسوی‌ها همان ابتدا روی شوت نه چندان سرکش سالار آقاپور واکنشی بحث برانگیزی از خود به نمایش گذاشت تا گل اول برای ایران به ثمر برسد. این گل سناریوی ایران را برای این بازی به هم زد و تصمیم گرفت تا با تمام توان خود به حریف سفید پوش خود حمله کند.

تیم‌ملی فوتسال ایران به اجبار فرانسه را شکست داد/ یوزهای ایرانی به گربه‌سیاه رسیدند

فرانسه پس از گل سوم ایران تصمیم به گل نخوردن گرفت و با تعویض گلر دوم روی به سیستم اصلی خود آورد. ایران در ادامه به گل چهارم هم رسید، اما پاورپلی فرانسه عدد صفر را از مقابل تعداد گل‌های آن‌ها پاک کرد تا در نهایت این بازی با پیروزی چهار بر یک به سود کشورمان به پایان برود.

مسلم اولادقباد بازیکن دریبل زن ایران که در دیدار مقابل فرانسه نمایش خوبی ارائه کرد از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و هدیه ویژه دریافت کرد. همچنین تیم ملی فوتسال ایران برای نخستین‌بار در تاریخ جام‌های جهانی با کسب تمام امتیازات مرحله گروهی (سه بازی و سه برد) به مرحله حذفی صعود کرد.

کد خبر 792565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.