دومین زمین چمن مصنوعی منطقه ۷ اصفهان بهره‌برداری می‌شود

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از احداث دومین زمین چمن مصنوعی این منطقه در شهرک ولی‌عصر (عج) خبر داد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دومین زمین چمن مصنوعی منطقه ۷ به همت همکاران این منطقه در شهرک ولی‌عصر (عج) که از محلات کم‌برخوردار منطقه به‌شمار می‌رود، به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به درخواست شهروندان به‌ویژه نوجوانان ساکن در شهرک ولی‌عصر (عج) برای احداث زمین‌های ورزشی افزود: طبق پیش‌بینی انجام شده، این دومین زمین چمن منطقه خواهد بود و احداث دو زمین دیگر نیز توسط اداره مشارکت‌های منطقه ۷ در حال پیگیری برای اجرا است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: زمین چمن باغ فدک که به‌صورت چند منظوره در حال استفاده و بهره‌برداری است، مورد استقبال شهروندان به‌ویژه جوانان قرار گرفته است و امیدواریم در روزهای آینده دومین زمین چمن این منطقه در اختیار نوجوانان شهرک ولی‌عصر (عج) قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تأمین روشنایی مجموعه، استقرار محل نگهبانی، اجرای زیرسازی مناسب این زمین و حصارکشی اطراف آن از مجموعه اقدامات شهرداری منطقه ۷ طی دو ماه گذشته بوده است که آماده بهره‌برداری می‌شود.

سلطان‌آقایی تصریح کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته توسط اداره فرهنگی منطقه ۷، مدیریت استفاده از این زمین چمن نیز در اختیار مجموعه فرهنگی‌های محله خواهد بود تا به‌نحو احسن و با رعایت پروتکل‌های ورزشی اختیار آن‌ها قرار گیرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه درخواست‌های متعددی از مجموعه‌های فرهنگی محلات منطقه در رابطه با تجهیز زمین‌ها و سالن‌های ورزشی این مراکز، به شهرداری منطقه ارسال شده و در مرحله برآورد ردیف‌های اعتباری، طراحی و فضاسازی آن‌ها برای اولویت‌بندی اجرا است، تصریح کرد: امیدوارم با هماهنگی‌های ایجاد شده میان ادارات فرهنگی، ترافیک و شهرسازی درباره زمین چمن مصنوعی خیابان گلستان در کنار مجموعه فرهنگی ورزشی شاهنامه، اقدامات به خوبی انجام شود.

وی گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی حضرت مسلم‌ابن‌عقیل در خیابان شهید ضابط‌زاده، مجموعه فرهنگی ورزشی امام حسن مجتبی (ع) در شهرک ولی‌عصر (عج)، مجموعه فرهنگی ورزشی مسجد بقیه‌الله در بلوار زیتون در نزدیکی محله حسن‌آباد از جمله اماکنی است که در حال بررسی برای تأمین ردیف‌های اعتباری و آماده‌سازی برای طراحی داخلی و برآورد طرح اجرایی آن‌ها هستیم.

سلطان‌آقایی اظهار کرد: این منطقه آمادگی دارد در صورت تأیید و تصویب هیئت مدیره مجتمع‌های مسکونی سطح منطقه، نسبت به تجهیز اماکن سرپوشیده مجتع‌های مسکونی به امکانات ورزشی اقدام کند.

کد خبر 792495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.