برگزاری ۱۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان چادگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح چادگان گفت: هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس ۱۲۵ عنوان برنامه‌ مختلف در زمینه‌های فرهنگی،محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی در شهرستان چادگان برگزار می‌شود.

حجت‌الله همت‌یار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که تعداد آن‌ها به ۱۲۵ عنوان برنامه می‌رسد و امروز با رژه خودرویی و موتوری به سمت گلزار شهدای گمنام شهر چادگان و تجدید عهد و میثاق با شهدا به استقبال هفته دفاع مقدس رفتیم.

وی افزود: این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی و سایر موضوعات است که توسط سطوح مختلف بسیج در سطح پایگاه مقاومت بسیج، حوزه مقاومت بسیج و کانون‌های اقشاری در حال برگزاری است که در زمینه محرومیت‌زدایی تعداد ۱۹۰ کیف و لوازم‌التحریر با کمک خیران شهرستان تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان گفت: تاکید بر این است که از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود تا مردم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس نقش داشته باشند و برنامه‌ها به شکل مطلوب و خوبی انجام شود و نام‌گذاری‌هایی هم برای این هفته شکل گرفته است.

همت‌یار خاطرنشان کرد: نام‌گذاری برای هفته دفاع مقدس جامع و کامل است که در آن به نقش پیشکسوتان عرصه مقاومت، وحدت ملی و معنویت، جوانان، دانش‌پژوهی، زنان و خانواده، شهدا و آزادگان، سربازان، اصناف و پشتیبانی مردمی، استکبارستیزی، بسیجیان، عشایر و روستاییان و فرماندهان اشاره شده باشد.

وی تاکید کرد: در طول این هفته برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها برگزاری یادواره‌های شهدای محله‌محور است که در این زمینه هم بر موضوع مردمی بودن آن تاکید شده است تا از ظرفیت خانواده‌های معظم شهدا برای برگزاری این یادواره‌ها استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان اضافه کرد: ما دو راهبرد در خصوص شهدا دنبال می‌کنیم و سعی داریم طبق فرموده رهبر انقلاب، نام شهدا را در جامعه زنده کنیم و باید بتوانیم پیام شهدا را منتقل کنیم.

همت‌یار خاطرنشان کرد: سال جاری، سال برگزاری کنگره شهدای استان اصفهان است که هم‌زمان با بیست و پنجم آبان این کنگره در مرکز استان برگزار خواهد شد و سایر شهرستان‌ها هم باید نسبت به ستاد بزرگ‌داشت شهدای شهرستان اقدام کنند.

وی با اشاره به اقدامات رژیم جعلی صهیونیستی افزود: زمانی که دشمنان انقلاب اسلامی تصمیم گرفتند که به کشور اسلامی ما با تحریک صدام حمله کنند، تمام هدفشان این بود که از الگو شدن انقلاب اسلامی جلوگیری کنند چرا که می‌دانستند این کشوری که آرمان و هدف دارد و به صورتی الگویی در دنیا مطرح شود، در مقابل دنیای غرب قرار خواهد گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان گفت: الگو پذیری امروزه در دنیا اتفاق افتاده و در برخی کشورها مانند یمن، لبنان، عراق و محور مقاومت شاهد عملی شدن این الگو هستیم و رژیم غاصب صهیونیستی در باتلاقی قرار گرفته و تمام هدفش این است که دیگر کشورها را هم با خود وارد آن کند.

همت‌یار تصریح کرد: این جنایات شکل گرفته علیه بشریت و کودک‌کشی‌ها از یک مجموعه و انسان قابل قبول نیست و نشان‌دهنده خوی حیوانی و حتی بدتر از آن است که جنایات را علیه افراد غیر مسلح و کودکان انجام می‌دهند که قطعاً خون پاک این شهیدان گریبان‌گیر آن‌ها خواهد بود و به زودی این رژیم ناپاک از سرزمین‌های اسلامی محو خواهد شد.

وی افزود: تنها راه نجات کشور و امت اسلامی حرکت در مسیر مکتب اسلام است تا به آرمان خود که ایجاد تمدن نوین اسلامی و طلوع خورشید عظما امام زمان (عج) است، نزدیک شویم.

کد خبر 792486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.