طرد ۲۶ هزار اتباع غیرمجاز از استان البرز در ۶ ماه اول سال

استاندار البرز گفت: بیش از ۲۶ هزار اتباع خارجی غیرمجاز از استان البرز طی ۶ ماهه اول سال طرد شدند که برای رسیدن به شرایط مطلوب در خصوص ساماندهی اتباع باید قرارگاهی با این عنوان در استان راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی ظهر امروز _یکشنبه یکم مهر_ در جلسه کمیسیون اتباع استان که روز یکشنبه ۱ مهرماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در راستای ساماندهی اتباع در استان شکل گرفته، اظهار کرد: ولی برای رسیدن به شرایط مطلوب باید برنامه‌ ریزی دقیق‌تری طی تعامل و همپوشانی تمامی مسئولان مربوطه شکل گیرد.

وی ادامه داد: باید ساختارهای تدوین شده بر مبنای مصوبات نشست‌های تخصصی با همکاری تمامی مسئولان به مرحله اجرا درآید.

استاندار البرز گفت: اکنون عزم و اراده ملی برای ساماندهی اتباع معطوف شده و در چنین بستری به تبعیت از دستورالعمل‌های کلان با تفکری واحد برای اجرای قوانین در استان اقدام می‌شود.

عبداللهی افزود: باید در نظر داشته باشیم که معاندان به دنبال روزنه‌هایی برای ایجاد تنش و تبلیغات منفی در ابعاد مختلف هستند از این رو ضرورت دارد که در اقدامات و تصمیمات اخذ شده تمامی جوانب را در نظر بگیریم.

وی گفت: استان البرز با ۲ سال فعالیت برنامه محور در حوزه ساماندهی اتباع دارای رتبه نخست کشور در این حوزه است.

استاندار البرز افزود: به لحاظ امنیتی تمامی موضوعات رصد شده و هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد و افراد دردسرساز، اراذل و اوباش و… اتباع خارجی در استان البرز بستری برای ایجاد ناامنی ندارند.

کد خبر 792453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.