باید جایگزین برای ملی پوشان وجود داشته باشد

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در رشته ای که انتخابی دارد باید کسی بتواند افراد قبلی را شکست دهد و تا زمانی که چنین اتفاقی رخ نداده است نمیتوانیم جایگزینی انتخاب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهرداد علیقارداشی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان اظهار کرد: حضور افراد برای کاندیداتوری در مجامع آزاد است. زمانی که مجمع هیئت ی با تک کاندید برگزار می‌شود نشان از عملکرد خوب هیئت دارد به همین سبب و دیگر افراد شانسی برای خود متصور نبودند. اصفهان یکی از هیئت ‌های عالی ماست. مدال آوری و تربیت ملی‌پوش آخرین بخشی بود که اصفهان به آن نیاز داشت که در ۴ سال اخیر به آن رسید. در هیئت اصفهان میزبانی، زیرساخت‌ها و آموزش در سال‌های قبل عملکرد خوبی وجود داشت.

وی افزود: مدال نقره قهرمانی نوجوانان آسیا را فقط ۴ استان اصفهان، تهران، گلستان و آذربایجان شرقی دارند که نکته قابل توجهی است. از هیئت اصفهان انتظار می‌رود ملی‌پوشان خود را حفظ کند و بر تعداد آن‌ها بیفزاید تا جایگزین‌های قابلی برای آینده داشته باشیم.

علیقارداشی گفت: مدال‌هایی که در مسابقات به دست آوردیم تاریخی است زیرا در شرایط تحریم توانستیم این موفقیت‌ها را کسب کنیم و این بر ارزش کار می‌افزاید. برای اولین بار کسب سهمیه فینال نوجوانان جهان را داشتیم. تعدادی از کشورهایی که در تنیس روی میز مطرح هستند نتوانستند به اندازه ما سهمیه کسب کنند.

وی در خصوص حضور ملی‌پوشان قدیمی در تیم ملی تصریح کرد: صحبت‌هایی در مورد حضور ملی‌پوشان قدیمی در تیم ملی باشند و عدم ایجاد نسل جدید گفته می‌شود. در رشته‌ای که انتخابی دارد باید کسی بتواند افراد قبلی را شکست دهد و تا زمانی که چنین اتفاقی رخ نداده است نمی‌توانیم جایگزینی انتخاب کنیم.

وی گفت: در کمیته همگانی با شهرداری در تهران و شهرستان‌ها در ارتباط هستند تا به توسعه این ورزش کمک کنند. فدراسیون جهانی تنیس روی میز ۲۲۷ کشور عضو دارد و از این نظر در جهان اول است.

علیقارداشی در پایان اظهار کرد: طبق نظر سرمربی تیم ملی و بر اساس فاکتورهای تهیه شده، نوشاد عالمیان رنک ۵۰ جهان است و نیازی به حضور در انتخابی ندارد. نیما از ناحیه آرنج آسیب دیده بود و چند سالی است که این مشکل را دارد و به این دلیل در انتخابی شرکت نکرد اما در مسابقات شهر کالری ایتالیا حضور خواهد داشت.

کد خبر 792441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.