لزوم احداث لندفیل در سایت پردازش پسماند شهرداری قزوین

در جلسه تلفیق سه کمیسیون خدمات شهری، فرهنگی و عمران شورای اسلامی شهر قزوین اعضای شورا بر لزوم احداث لندفیل در سایت پردازش پسماند محمدآباد شهرداری قزوین و ساماندهی جایگاه‌های تفکیک زباله تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه تلفیق کمیسیون‌های خدمات شهری و شورایاری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست محسن حق‌شناس با هدف بررسی پنج لایحه شهرداری قزوین و نامه‌های واصله مربوطه عصر امروز _شنبه یکم مهر_ در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، لایحه شهرداری در خصوص گسترش فضای آشیانه خودروهای آتش‌نشانی در ایستگاه شماره ۵ پونک از طریق سامانه خدمات الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفت و با کلیات آن موافقت شد و مقرر شد تا جزئیات لایحه به صحن شورا ارائه شود.

در مهمترین بخش از این جلسه لوایح سازمان مدیریت پسماند از جمله طراحی و احداث دو خط پردازش در سایت محمدآباد و راهبری ایستگاه میانی و انتقال پسماند از ایستگاه میانی تا مجتمع پردازش و دفن بهداشتی شهرداری قزوین و تأمین ماشین‌آلات، حفاری و گودبرداری لندفیل جدید در مجتمع پردازش و دفن بهداشتی شهرداری توسط سازمان مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورا قرار گرفت.

اعضای شورا در این جلسه همچنین بر لزوم توجه جدی به احداث لندفیل در سایت پردازش پسماند محمدآباد شهرداری قزوین و ساماندهی جایگاه‌های تفکیک زباله تأکید کردند و همچنین فاطمه اشدری در سخنانی ضمن تأکید بر کارشناسی شدن و آسیب‌شناسی این موضوع، خواستار رسیدگی به دسترسی شهروندان به آب بهداشتی و آشامیدنی در بوستان باراجین شد.

در ادامه جلسه لایحه شهرداری پیرامون اجاره مجموعه پیست پرش در آسمان، سورتمه ریلی، فروشگاه‌های جانبی آن و سینما تابستانه در مجموعه بوستان باراجین از دیگر مواردی بود که مورد بررسی و موافقت قرار گرفت و جهت تصمیم‌گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه نامه‌های واصله از جمله دریافت کد ثنا برای شورای اسلامی شهر قزوین، بهسازی بازیگاه کودک، نصب کفپوش گرانوله، تهیه اقلام بازی در مجتمع فرهنگی و اردویی شهید بابایی مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه نامه کانون معلولین توانا مبنی بر تسهیل در روند اخذ گواهی پایان کار و صدور سند مالکیت در مجتمع ۹۶ واحدی معلولان در شهرک مینودر و هزینه‌های اطفا، اعلام حریق و الزامات آتش‌نشانی هم بررسی شدند.

کد خبر 792420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.