ارائه خدمات حقوقی رایگان به ۲۰۸ نفر از مددجویان بهزیستی البرز

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: طی مذاکرات صورت گرفته تفاهم‌نامه ای با کانون وکلا در جهت ارائه خدمات رایگان به مددجویان بهزیستی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز وجیهه محمدی فلاح، ظهر امروز _یکشنبه یکم مهر_ در حاشیه آئین انعقاد تفاهم‌نامه با کانون وکلای البرز در جمع خبرنگاران، گفت: با عنایت به آرمان‌های عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با هدف حفظ شأن، ارتقا منزلت اجتماعی و تکریم اقشار ضعیف جامعه در مراجع قضائی، شبه‌قضائی، انتظامی و اداری این تفاهم‌نامه منعقد شد.

وی ادامه داد: این امر در دفاع و حمایت از حقوق مددجویان و بمنظور کمک به حل مشکلات حقوقی و قضائی این افراد در دستورکار قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان البرز اضافه کرد: با این تفاسیر جامعه هدف بهزیستی در صورت نیاز و بروز مشکل در حوزه قضائی و… می‌توانند از وکلای البرزی کمک بگیرند.

محمدی گفت: خوشبختانه در ادوار گذشته نیز حمایت و کمک‌های کانون وکلا برای جامعه هدف بهزیستی وجود دارد و قدردان ادامه این روند هستیم.

وی در خصوص اجرای تفاهم‌نامه سال گذشته بهزیستی البرز با مرکز وکلا گفت: طی یکسال گذشته ۲۰۸ نفر در خصوص مسائل حقوقی و کیفری شامل مشکلات خانوادگی، مطالبه، ملکی، تصرف، جرایم عمد و غیرعمد، بیمه و … به صورت رایگان موردحمایت قرار گرفتند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ادامه داد: از این تعداد از مراجعان ۱۰۰ نفر با معرفی و پیگیری بهزیستی در راستای اجرای ماده ۱۳ قانون جامع حمایت از حقوق معلولان تعیین وکیل و ۱۰۸ نفر با مشاوره تخصصی کارشناسان حقوقی بهزیستی البرز راهنمایی و مشاوره شدند.

کد خبر 792405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.