علم باید در خدمت اخلاق باشد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید، پرورش بر آموزش پیشی بگیرد و علم در خدمت اخلاق باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، مهدی ناصحی صبح امروز_ یکشنبه یکم مهر_ در آئین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی که در دبیرستان الزهرا (س) آموزش و پرورش ناحیه ۴ مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مهر، ماه و بهار تعلیم تربیت سال‌جاری، به دلیل تقارن با سالروز ولادت نبی‌مکرم اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع)، متفاوت با سال‌های گذشته است.

وی افزود: پیامبر رحمت (ص)، برای کامل کردن مکارم اخلاقی به نبوت رسید و بیش از چهار هزار چهره شاخص علمی، شاگردان امام‌صادق (ع) بودند، به نحوی که بزرگترین تحولات علمی دنیا مرهون تلاش‌های علمی ایشان است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید، پرورش بر آموزش پیشی بگیرد و علم در خدمت اخلاق باشد، اگر به دنبال نجات جامعه و کشور هستیم، علم و دانش و اندیشه ما باید پیرو اخلاق باشد.

ناصحی با اشاره به اهمیت ویژه مشارکت اجتماعی بانوان در موضوعات مختلف کشور گفت: امروز دختران ایران زمین، کرسی‌های علمی حائز اهمیت کشور را در اختیار دارند و این موضوع مایه افتخار و برگ زرینی بر خدمات جمهوری اسلامی ویژه بانوان فرهیخته این سرزمین مقدس است.

کد خبر 792384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.