فرصت را برای خدمت به مردم کردستان غنیمت بشمارید

نماینده ولی فقیه در کردستان خطاب به استاندار جدید کردستان گفت: فرصت را برای خدمت به مردم کردستان غنیمت بشمارید و از لحظه به لحظه آن کمال استفاده را داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، امروز _یکشنبه یکم مهر_ در آئین تکریم و معارفه استاندار کردستان در شهر سنندج با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: فضای کلی کردستان بدون اغراق سرزمین روح‌افزا، عطرآگین به عطر شهدا، مجاهدان پرصلابت و مردم شریف، زحمتکش، کم توقع، نجیب با علمای ساده زیست و دلسوز است.

وی خطاب به فعالان سیاسی و انقلابی کردستان گفت: کردستان امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به همدلی، همراهی و همت عالی برای پیشرفت دارد و باید تلاش کنیم که مثبت گرا باشیم و آینده را با امید و نشاط و همکاری با استاندار جدید، تازه نفس و جوان رقم بزنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: چنانچه کمک نکنیم یا خدایی ناکرده طالب شکست دیگران باشیم و کار استان پیش نرود، مردم سود نمی‌برند.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: باید برای کمک تلاش کنیم و لغزش مسئولان نباید برای ما خوشحال کننده باشد، چرا که در نهایت مردم شریف کردستان متضرر می‌شوند.

وی تصریح کرد: مردم از تنازع و دعواهای سیاسی خسته و منتظر اتفاقات بهتر در زندگی خود و خانواده‌هایشان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین خطاب به استاندار جدید کردستان، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به منطقه کُردی تعبیر می‌کنند، از سلماس و باکو، منطقه موکریان و کردستان و سنندج تا اورامانات، همه منطقه کُردی و تحت فرمایش رهبر معظم هستند؛ مفتخر هستیم که دولت محترم یکی از فرزندان کردستان را برای استانداری کردستان انتخاب کرده است.

حجت‌الاسلام پورذهبی خطاب به استاندار جدید گفت: فرصت را برای خدمت به کردستان شریف غنیمت بشمارید و از لحظه به لحظه آن کمال استفاده را داشته باشید، نگاه رو به جلو داشته باشید و خودتان را در نقد گذشته تعریف نکنید.

وی افزود: این عادت را که از مسئولان گذشته بدگویی داشته باشیم را ترک کنیم، چراکه خود نیز در اندک زمانی با همین منوال مواجه خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: البته در گذشته اقدامات خوبی انجام شده است و انسان نباید حق کسانی را که زحمت کشیده‌اند و کار کرده‌اند، ضایع کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: ما در کردستان در حوادث و اغتشاشات سال ۱۴۰۱ با کمترین آسیب گذر کردیم و مدیریت شد، البته غم و اندوه نیز برای جانباختگان و شهدا را داشتیم و در نهایت با شرایط به نسبت مناسبی گذر کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: لازم می‌دانم به نوبه خود از زحمات، خدمات و دلسوزی‌های استاندار نجیب، آقای زارعی کوشا و همکارانشان که با نفس نفیس و تلاش شبانه‌روزی سعی در اعتلای کردستان داشتند، کمال تشکر را داشته باشم.

حجت‌الاسلام پورذهبی خطاب به استاندار جدید گفت: باید از تمام ظرفیت‌های انسانی، نخبگان و صاحب‌نظران و دلسوزان استفاده کنیم، منتقد را به چشم تهدید نبینیم، با کسانی که با آمدن شما مخالف بودند یا تمایل نداشتند یا تلاش نکردند همچون پدری مهربان باشید.

وی با تاکید بر اینکه باید اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهید، گفت: انصافاً خیلی کار شده است، اما آنچه باید بشود چند برابر آن چیزی است که تاکنون شده است، چون با تنگناهای مردم کردستان دلتنگ هستم، به فکر این موارد و آماده مشورت به استاندار جوان و با انگیزه خواهم بود و آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 792367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.