انسان‌های آزاده جهان به جنایات صهونیست‌ها واکنش نشان دهند

امام جمعه قزوین گفت: صهیونیست‌های آدم‌کش آدم نیستند، چون کرامت ندارند و این همه جنایت می‌کنند و باید انسان‌های آزاده جهان در مقابل جنایت‌های صهیونیست‌ها واکنش نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز _شنبه یکم مهرماه_ در مراسم بازگشایی مدارس استان قزوین اظهار کرد: باید بدانیم فرمان بازگشایی و فراگیری علم و دانش و حکمت، فهم و اندیشه را خداوند صادر کرده است.

وی اضافه کرد: صادرکننده این فرمان خداست که در سوره علق آمده است و باید با همان قوانین که خداوند مقرر کرده حرکت کنیم. وقتی فرمان علم و دانش را خدا صادر کرده در واقع عالم نیز تجلی گاه علم خداوند است و در طبیعت و چرخه زندگی مخلوقات به نمایش درآمده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه باید بدانیم این فرمان برای فراگیری علم و دانش ما را کجا خواهد برد، گفت: زیرا کسی که ما را آفریده است، مملو از علم و دانش و کرامت است و شما آمدید تا این کرامت را ببینید و جهان پر از ظلم و ستم و کشتار را به جهان کرامت تبدیل کنید.

آیت‌الله عابدینی افزود: خداوند انسان را برای کرامت آفریده است و مسلمانان باید دستگیر دیگران باشند و همه را پای مدرسه کرامت ما بیاورند. همه باید در جستجوی کرامت باشیم و کتاب درسی ما هم با اهدافمان هماهنگ باشد که در این راستا قرآن کریم کتاب درس زندگی شما برای رسیدن به سعادت است.

وی ادامه داد: قرآن منشور کرامت انسانی است و هر آیه آن کریمه است و اگر آیات را بفهمیم و به آن عمل کنیم، کرامت انسانی ما رشد می‌کند و به سمت آدمیت می‌رویم. صهیونیست‌های آدم‌کش آدم نیستند، چون کرامت ندارند و این همه جنایت می‌کنند و باید انسان‌های آزاده جهان در مقابل جنایت‌های صهیونیست‌ها واکنش نشان دهند.

امام جمعه شهر قزوین تصریح کرد: یادمان نرود که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم نیامده‌اند جنگ کنند، بلکه آمدند موانع کرامت را بردارند و زمینه امنیت و مهر را مهیا کرده و موانع را کنار بزنند.

کد خبر 792344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.