جزئیات پرداخت بخشی از معوقات فرهنگیان

سخنگوی دولت از پرداخت بخشی از معوقات فرهنگیان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش، قسمتی از معوقات فرهنگیان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت آموزش‌وپرورش، فاطمه مهاجرانی در حاشیه آئین بازگشایی مدارس اظهار کرد: با پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش، قسمتی از معوقات فرهنگیان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه پرداخت شد.

وی افزود: کمیته مشخصی هم کاهش ترافیک آغاز سال تحصیلی به خصوص در شهرهای بزرگ فعال شده است؛ از آنجایی که هنوز حجم زیادی از مردم از سرویس مدارس برای جابه‌جایی فرزندان دانش‌آموز خود استفاده نمی‌کنند، لازم بود تا تدابیری اندیشیده شود.

سخنگوی دولت تأکید کرد: از همین روز ساعات کاری ادارات شناور شد و هم با همکاری شهرداری تهران، حمل و نقل رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان در هفته اول مهر را خواهیم داشت، امیدواریم با این اقدامات مقداری از حجم ترافیک کاهش پیدا کند.

مهاجرانی با بیان اینکه احتمال کمبود معلم داریم، گفت: سعی کردیم کلاس را بدون معلم نگذاریم، اما هنوز به استانداردی که سند تحول آموزش و پرورش می‌گوید نرسیده‌ایم و همکاران ما در آموزش و پرورش مجبور هستند به جهت کمبود معلم، کلاس‌ها را فشرده‌سازی کنند تا کلاسی بدون معلم نباشد، اما آن کیفیتی که مدنظر است با افزایش سرانه افراد در کلاس محقق نخواهد شد.

کد خبر 792323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.