انتصاب یک جوان کُرد اهل سنت برای استانداری کردستان یکی از افتخارات نظام اسلامی است

معاون سیاسی استاندار کردستان گفت: کردستان در گذشته به شدت در محرومیت نگه داشته شده بود و این افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است که یک مدیر جوان و نخبه کرد اهل سنت را به‌عنوان استاندار منصوب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مهدی رمضانی امروز _یکشنبه یکم مهر_ در مراسم تودیع و معارفه استاندار کردستان که در سالن امام خمینی (ره) سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امروز در این مجلس مدیر با کفایت کردستانی را تودیع و تکریم می‌کنیم که مردم شریف کردستان طی این سه سال خاطره‌های خوب و ماندگاری از او دارند، مدیری که در عین ادب، متانت و تواضع، بسیار قاطع جدی و پیگیر بود.

وی افزود: مدیری که در عین جوان و پرشور بودن، صاحب تجربه متراکم و دانش حکمرانی با اتکا بر خرد جمعی بود و در جایگاهی قرار گرفته منشأ اثر جدی و خدمت بوده است.

معاون سیاسی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: اسماعیل زارعی کوشا مدیری مردم دوست، توسعه‌گرا و عدالت‌خواه بود و امید دارم خدا بهترین‌ها را برای او رقم بزند و در مدارج عالی‌تر موجب خدمت به مردم کشورمان شود.

رمضانی تصریح کرد: از حضور بردارمان، آرش زره تن لهونی از نخبگان کردستانی که صاحب تجربه بسیار خوبی هستند و امروز به‌عنوان استاندار جدید کردستان معرفی می‌شوند، خوشحال هستیم.

وی ادامه داد: دکتر لهونی در سنندج عضو شورای شهر، معاون توسعه استانداری کردستان، نماینده مردم اورامانات و پاوه در مجلس شورای اسلامی بوده‌اند و به امید خدا شعله امیدبخش توسعه‌ای که در استان کردستان به دست استانداران قبلی و مدیران با کفایت استان ایجاد شده است، ارتقا و تداوم پیدا کند.

معاون استاندار کردستان تاکید کرد: امید است ریل‌گذاری صحیحی که در حوزه توسعه در استان کردستان شکل گرفته است، با مدیریت خوب و باکیفیت استاندار جدید به سرمنزل مقصود برسد.

رمضانی ضمن قدردانی از رئیس‌‎‌جمهور در استفاده از نیروهای بومی و کرد، گفت: استان کردستان یکی از پرظرفیت‌ترین استان‌های کشور در حوزه مدیران و نیروی انسانی است.

وی اضافه کرد: این منطقه در گذشته به شدت در محرومیت نگه داشته شده بود و این افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است که مدیری جوان و نخبه کُرد اهل سنت را به‌عنوان استاندار منصوب می‌کند.

کد خبر 792293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.