خودروی هوندا HR-V مدل 2025 چه مشخصاتی دارد؟

خودروی هوندا HR-V مدل 2025 دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب و سنسور پارک جلو و عقب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی هوندا HR-V مدل ۲۰۲۵ دارای یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر است که ۸۹ کیلووات قدرت و ۱۴۵ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‏‌کند، شرکت تولیدکننده اعلام کرده است که این خودرو از ۵.۸ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند‬ و ظرفیت مخزن سوخت آن نیز ۴۰ لیتر است.

طول و عرض خودروی هوندا HR-V مدل ۲۰۲۵ به ترتیب ۴۳۴۰ و ۱۷۹۰ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۵۹۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۶۱۰ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو ۳۰۴ لیتر است، البته زمانی که صندلی‌های عقب تا می‏‌شود، ظرفیت آن به ۱۲۷۴ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودروی هوندا HR-V مدل ۲۰۲۵ دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب، نظارت بر نقاط کور و هشدار ترافیک مقابل است؛ این خودرو در رنگ‌های سفید، خاکستری، قرمز، نقره‌ای و سبز عرضه می‌‏شود.

کد خبر 792211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.