خداحافظی خاطره‌انگیز اصفهانی‌ها با تابستان در شهر رویاها

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: همزمان با شب میلاد پیامبر (ص) و ولادت حضرت امام جعفرصادق (ع) این شرکت میزبان بیش از ۲۵ هزار نفر در اماکن تحت مدیریت خود بود که از این تعداد حدود ۶ هزار نفر از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری شهر رویاها بازدید کردند.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقبال ویژه گردشگران، شهروندان و مسافران از اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در آخرین روزهای تابستان ۱۴۰۳ اظهار کرد: رتبه نخست استقبال گردشگران در تابستان سال جاری در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان به شهربازی شهر رویاها با اضافه شدن بیش از ۲۰ ظرفیت تفریحی و گردشگری تعلق دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه شهر رویاها یکی از شلوغ‌ترین شب‌های خود را طی سال‌های فعالیت خود سپری کرد، افزود: شب گذشته _پنجشنبه سی‌ام شهریور ۱۴۰۳ _ حدود ۶ هزار نفر از ظرفیت‌های شهربازی شهر رویاها بهره‌مند شدند که خود موید اعتماد مردم به این مجموعه تفریحی و استقبال از ظرفیت‌های نوین تفریحی و گردشگری آن است.

خداحافظی خاطره‌انگیز اصفهانی‌ها با تابستان در شهر رویاها

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان پیرامون پرطرفدارترین بازی‌های شهر رویاها در این شب شلوغ بیان کرد: بازی‌های اکتیوگیم (پرتوبازی)، وی آرلند (مجازی بازی)، کشتی صبا، سینما وحشت و سالن بازی‌های کامپیوتری در ردیف پر مخاطب‌ترین بازی‌های شب گذشته این مجموعه بوده است، ضمن آنکه از ترن معلق و بازوی چرخان استقبال ویژه‌ای به عمل آمد.

وی با بیان اینکه استقبال از سایر ابرسازه‌های تفریحی اصفهان قابل توجه بوده است، خاطرنشان کرد: مجموعه تله‌سیژ ناژوان با بیش از دو هزار نفر میزبان گردشگران عزیز بوده است.

خداحافظی خاطره‌انگیز اصفهانی‌ها با تابستان در شهر رویاها

ساکت تصریح کرد: مجتمع گردشگری صفه میزبان بیش از ۸ هزار نفر از گردشگران بوده است که از این تعداد ۲ هزار نفر از مجموعه کوه نور صفه، بیش از ۲ هزار نفر از ظرفیت تفریحی تله‌کابین صفه و حدود ۴ هزار نفر از ظرفیت‌های مجموعه تفریحی ورزشی بولینگ و شهربازی صفه بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: مطابق با گزارش‌ها، در مجموع شاهد حضور حدود ۱۵ هزار نفر در مجتمع گردشگری صفه و استفاده از ظرفیت‌های محیطی، خدماتی، غذایی و گردشگری در این مجموعه در یک شب مانده به پایان تابستان ۱۴۰۳ بوده‌ایم.

کد خبر 792134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.