نگاه استانی بر جانمایی جدید انتقال زباله آمل در منطقه منال

شهردار آمل با اشاره به نگاه استانی به منطقه منال برای جانمایی جدید و انتقال زباله از تعامل و همکاری شهرداری آمل در این حوزه خبر داد.

علی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران، با اشاره به آخرین وضعیت پسماند شهر آمل و جانمایی مکان جدید زباله به جای عمارت شهرداری اظهار کرد: برای ساماندهی زباله این شهر در بحث مدیریت پسماند به نظرم همه شهرداران زحمت کشیدند و هر شهرداری هر کاری از دستش برآمده، انجام داده است.

وی با بیان اینکه برطرف کردن معضل زباله و مدیریت پسماند از توان شهرستان و حتی استان خارج شده است، افزود: شخص استاندار، معاون استاندار و فرماندار شهرستان هم درباره جانمایی چندین زمین و سرمایه‌گذار ورود کردند.

شهردار آمل با اشاره به اینکه تاکنون درباره این جانمایی توفیقی نداشتند و نیاز است که در سطح ملی و با نگاه ملی به مشکل زباله آمل نگاه شود، تصریح کرد: باید عمارت زباله شهرداری آمل تعطیل شود و حتی دو شکایت نیز علیه شهرداری درباره تعطیل نکردن عمارت زباله تشکیل شده است.

داودی با تاکید بر اینکه انتظار است در قبال تعطیل کردن عمارت، راهکار یا مکان جدیدی از سوی مجموعه شهرستان به شهرداری معرفی شود تا شهرداری نسبت به فرایند مدیریت پسماند آن اقدام کند، اظهار داشت: در حال حاضر نگاه استانی به منطقه منال است که از نظر منابع طبیعی، محیط زیست بهترین گزینه و بدون چالش محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: نگاه شهرداری آمل در این حوزه، نگاه تعاملی و همکاری است و معتقدیم که حتی مدیریت این بخش به نام سازمان مدیریت پسماند مازندران باشد، شهرداری تنها به‌دنبال برطرف شدن مشکل چند ساله مدیریت پسماند شهر آمل است و به‌دنبال گرفتن سهم یا منفعتی در این بخش نیست.

کد خبر 792125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.