«پیام‌آور مهربانی» به بوستان کوثر خوراسگان می‌آید

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: جشن بزرگ و خانوادگی ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با عنوان «پیام‌آور مهربانی» امروز (شنبه) از ساعت ۱۹:۰۰ در بوستان کوثر خوراسگان برگزار می‌شود.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توجه به شور و نشاط اجتماعی در منطقه ۱۵ همواره مورد تاکید در مدیریت شهری بوده است و لازم می‌دانیم به پاسداشت تکریم و تعظیم شعائر الهی در اعیاد مذهبی، با برگزاری مراسم جشن و سرور، شادی را با شهروندان به اشتراک بگذاریم.

وی افزود: جشن بزرگی با عنوان «پیام‌آور مهربانی» به‌مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد امروز _شنبه سی‌ویکم شهریور_ از ساعت ۱۹:۰۰ در پارک کوثر خوراسگان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: پیش از آغاز این مراسم از ساعت ۱۶:۰۰ غرفه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز برای استفاده شهروندان در نظر گرفته شده است که محوریت آن بیشتر برای خانواده‌ها است و حضور مشاوران متخصص برای موضوعات مختلفی از جمله ازدواج، کودک و مسائل خانواده از جمله آن است، همچنین برپایی غرفه‌های بازی کودک نیز در نظر گرفته شده است.

«پیام‌آور مهربانی» به بوستان کوثر خوراسگان می‌آید

نظری‌پور گفت: سال جاری با مشارکت فرهنگسراها، کانون‌های فرهنگی مساجد و هیئت‌های مذهبی مراسم جشن دیگری ویژه این ایام در محله‌های گوناگون این منطقه برگزار شده است که «اسوه حسنه» ویژه برنامه‌ای بود که به‌مناسبت هفته وحدت و دفاع مقدس در مرکز فرهنگی سلمان برگزار شد.

وی ادامه داد: ویژه برنامه دیگری با عنوان: پاتوق دختران مروارید» نیز امشب (شنبه) در پردیس فرهنگی کوثر برگزار می‌شود و تلاش شده است در تمام این مراسم با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس، برنامه‌هایی متناسب با ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به حضور مترجم زنده در این جشن برای بهره‌مندی ناشنوایان خاطرنشان کرد: از تمام شهروندان به‌ویژه ساکنان این منطقه دعوت می‌شود تا با حضور پرشور خود همچون همیشه از برنامه‌های متنوع و شاد این جشن بزرگ استفاده کنند.

کد خبر 792074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.