رژه نیروهای مسلح در شهرکرد برگزار شد

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با حضور مسئولان استانی، نیروهای مسلح و مردم ولایت‌مدار چهارمحال‌وبختیاری مراسم رژه نیروهای مسلح در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، آئین رژه سی‌ویکم شهریور نیروهای مسلح، به‌مناسبت گرامی‌داشت چهل‌وچهارمین سالگرد دفاع مقدس صبح امروز _شنبه سی‌ویکم شهریور_ در خیابان کاشانی شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم، نیروهای مسلح مستقر در چهارمحال‌وبختیاری اعم از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش عموم گذاشتند.

علاوه بر این، آخرین ادوات و تجهیزات پیشرفته دفاعی نیز در این مراسم در معرض دید مسئولان و حاضران قرار گرفت.

ایستادن روی پای خود هزینه دارد

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری در این مراسم، با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ هشت ساله نشان‌دهنده مظلومیت کشور بود ما در این جنگ یاد گرفتیم بر روی پای خود بایستیم و می‌دانیم ایستادن بر پای خود هزینه دارد.

وی افزود: چهارمحال‌وبختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس دو هزار ۵۰۰ شهید تقدیم نظام کرد و رهبر انقلاب به چه زیبایی در حکم نماینده ولی فقیه در استان از این مردم تمجید کرد.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: امروز یک بار دیگر پیمان و میثاق می‌بنیدیم تا جان در بدن داریم پای این نظام بمانیم.

در مقابل دشمن باید قوی بود

سیدابوالحسن فاطمی نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، نیز در این مراسم با اشاره به آیه شریف «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةࣲ»، اظهار کرد: در جهانی معاصر که هرکس زورش بیشتر است و به بقیه زور می‌گویند ناچار به کسب قدرت هستیم.

وی افزود: قدرتمند شدن در مقال دشمن از سیاست‌های اصلی رهبر انقلاب است، پس در مقابل دشمنان تا آن جایی که می‌توانید اقتدار کسب کنید و خودتان را قوی کنید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: همین طور که سیاست‌مداران در فکر سعادت و رفاه ملت ایران هستند، نظامیان و نیروهای مسلح هم باید وظیفه اقتدار کشور را به دوش بکشند.

حجت الاسلام فاطمی ادامه داد: نیروهای مسلح خاری هستند در چشم بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی که امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد.

کد خبر 792012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.