برگزاری جشن وحدت‌بخش «مهمانی امت احمد» در سنندج

به مناسبت هفته وحدت، جشن بزرگ مهمانی امت احمد با اجرای بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری و استقبال هزاران نفری مردم در شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، جشن بزرگ مهمانی امت احمد (ص) _جمعه‌شب سی‌ام شهریور_ با حضور هنرمندان مطرح کشوری و استانی و جمعیت کثیری از مردم شهر سنندج برگزار شد.

اجرای مداحی و دف‌نوازی اصیل کردستان در مدح پیامبر اکرم (ص)، خوانندگی محمد اصفهانی، فرزاد فرخ، پیام عزیزی، شعبده بازی و اجرای سرود و مسابقه کودکان از جمله بخش‌های این مراسم بود.

این مراسم که با استقبال هزاران نفری مردم شهر سنندج روبرو شده بود، از پیاده‌راه فردوسی این شهر آغاز و به میدان انقلاب و خیابان‌های امام‌خمینی (ره) و طالقانی منتهی می‌شد.

در طول مسیر نیز حدود ۱۰۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، سلامت و ایستگاه‌های صلواتی توزیع غذا و نوشیدنی برپا شده بود و به مردم ارائه خدمات می‌کردند.

برگزاری جشن وحدت‌بخش «مهمانی امت احمد» در سنندج

کردستان سرزمین وحدت و برادری است

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان نیز در این مراسم طی سخنانی کوتاه اظهار کرد: اینجا کردستان، سرزمین برادری، وحدت و انسجام و سرزمین صفا و وفاداری است.

وی افزود: امسال برای دومین سال متوالی این برنامه مهمانی امت احمد در استان برگزار شده است که از همه دست اندرکاران این جشن بزرگ قدردانی می‌کنم.

استاندار کردستان ادامه داد: اگر می‌خواهید مردم کردستان را بشناسید باید در جشن‌های این چنینی شرکت کنید و حقیقت مردم سنندج امروز در این میدان انقلاب متجلی شده است.

زارعی‌کوشا در پایان خاطرنشان کرد: خدای متعال را شاکرم که پایان دوره مسئولیت من در کردستان با این جشن بزرگ مصادف شد که برای استاندار جدید استان کردستان آرزوی موفقیت دارم.

برگزاری جشن وحدت‌بخش «مهمانی امت احمد» در سنندج

به گزارش ایمنا، این برنامه به صورت پخش مستقیم نیز همزمان توسط شبکه‌های نسیم و استانی کردستان بر روی آنتن رفت تا افرادی که امکان حضور در مراسم را نداشتند بتوانند در منازل خود به تماشای برنامه بنشینند.

کد خبر 791966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.