دشمن به جنون و دیوانگی رسیده است

امام جمعه قزوین گفت: مردم و مسئولان باید بدانند دشمن از هرگونه دشمنی علیه ما بهره می‌برد، پس باید دقت بیشتری داشته باشیم؛ چرا که دشمن ما به جنون و دیوانگی رسیده و دیوانه هر کاری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _جمعه سی‌ام شهریور_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن مجید توصیه کرده که دنبال هر کسی و هر حزبی نیفتید، چرا که شما باید به دنبال حزب خدا، رسول خدا و ائمه عصمت و طهارت باشید تا بتوانید به رستگاری دست پیدا کنید.

وی با اشاره به اینکه شاگردی مکتب رسول خدا موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود، افزود: خداوند درباره پیامبر (ص) در قرآن فرموده است ما تو را جز رحمت برای اهل عالم نفرستادیم، تو رسول یک منطقه، یک کشور، یک قوم یا یک ملت نیستی، بلکه تو در هر امتی پیامبر هستی.

صهیونیست‌ها دشمن خدا و انسان هستند

خطیب نماز جمعه شهر قزوین با بیان اینکه صهیونیست‌ها دشمن خدا و انسان هستند، گفت: کار این موجودات جنایتکار نسل‌کشی، دشمنی و خشونت است که دست به کشتن کودکان و مردمان مظلوم غزه زده‌اند.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه برای رسیدن به تقوا باید شاگرد قرآن باشیم، اضافه کرد: قرآن در تمامی آیه‌هایش انسان را به تقوا نزدیک می‌کند، همچنین برای رسیدن به تقوا باید اسوه و الگوی ما رسول اعظم (ص) و ائمه هدی (ع) یاشند. برای رسیدن به تقوا باید از عقل استفاده کرد، چرا که عقل ما را به مکتب دین، قرآن، اهل بیت عصمت و طهارت نزدیک می‌کند.

وی ادامه داد: باید با کینه مقابله کرد تا محبت و دوستی بینمان جاری باشد و همان‌طور که در قرآن بیان شده حضرت محمّد مصطفی (ص) پیامبر اکرم و فرستاده خداست و کسانی که با او هستند، بر کفار سختگیر و با همدیگر مهربان هستند.

فتنه‌ای بی‌رحم‌تر از صهیونیسم نداریم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به توصیف قرآن از اخلاق پیامبر اعظم (ص) گفت: خداوند در قرآن فرموده رسول خدا (ص) در اخلاق انسان با عظمتی است و پیامبر (ص) در برابر کسانی که به او ظلم می‌کردند، از خداوند می‌خواست محبت و مهر او را در دل آنان بیندازد.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه امام صادق (ع) فرموده‌اند که بیماری، خواب، دشمنی و فتنه چهار چیز است که اندک آن هم بسیار است، افزود: مردم و مسئولان باید بدانند دشمن از هرگونه دشمنی علیه ما بهره می‌برد، پس باید دقت بیشتری داشته باشیم؛ چرا که دشمن ما به جنون و دیوانگی رسیده و دیوانه هر کاری می‌کند و سرش را به هر دیواری می‌کوبد.

وی ادامه داد: فتنه‌ای بی‌رحم‌تر از صهیونیسم وجود ندارد و قرآن کریم حل این فتنه را کشتن این اشغالگران می‌داند؛ چرا که پلیدترین موجودات روی زمین هرجایی هم که بروند، آنجا هم فتنه برپا خواهند کرد و امیدواریم که به زودی شاهد نابودی صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی باشیم.

خطیب جمعه قزوین در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: آرمان‌های الهی بدون وحدت تمامی مسلمان محقق نمی‌شود و امیدواریم خداوند متعال وحدت و دوستی را بین همه مسلمان جهان جاری کند که نشست‌های وحدت اسلامی یکی از مصادیق این اتحاد است.

کد خبر 791857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.