مردم چهارمحال‌وبختیاری با یاد خوب حجت‌الاسلام نکونام را بدرقه می‌کنند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: حجت الاسلام نکونام برای توسعه و پیشرفت استان تلاش‌های بسیاری کردند، مردم چهارمحال‌وبختیاری با یاد خوب و دعای خیر حجت الاسلام نکونام را بدرقه می‌کنند و انشاالله هرچه زودتر شفا نصیب ایشان شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امروز _جمعه سی‌ام شهریور_ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، با اشاره به شروع هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ایرانیان در طول تاریخ هنر آفرینی‌های متفاوتی کردند و فراز و نشیب‌های فراوانی داشتند، ولی در هشت سال دفاع به برکت خون شهدا و رهبری امام خمینی (ره) یک وجب از خاک ایران از دست نرفت و خدا را از این بابت شکر می‌کنیم.

وی با اشاره به زحمات حجت الاسلام نکونام، افزود: ایشان برای توسعه و پیشرفت استان تلاش‌های بسیاری کردند، مردم چهارمحال و بختیاری با یاد خوب و دعا خیر حجت الاسلام نکونام را بدرقه می‌کنند و انشاالله هرچه زودتر شفا نصیب ایشان شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: توجه رهبر انقلاب در حکم معارفه بنده برای نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به دلیل افتخارات مردم این استان است که قبل و بعد از انقلاب افتخار آفرینی، پایداری و استقامت بسیاری از خود نشان دادند.

حجت الاسلام فاطمی تصریح کرد: امید است با تلاش، وحدت و یکپارچگی به سوی آینده‌ای افتخار آفرین حرکت کرده و نسل آینده که ایران‌مداران فردا خواهند بود، درخشان باشند.

کد خبر 791851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.