فراخوان ۴ پروژه متنوع مشارکتی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از فراخوان احداث چهار مجموعه مشارکتی با کاربری متنوع فرهنگی و تفریحی، گردشگری و تجاری در مناطق مختلف شهرداری اصفهان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تشریح ویژگی‌های چهار پروژه مشارکتی در مناطق مختلف شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهرداری این کلان‌شهر تلاش می‌کند ضمن بهره‌گیری از توان بخش خصوصی توانمند و شایسته، اقدامات خلاقانه جدیدی را برای رونق گردشگری و حوزه غذایی، طراحی و فضاهای محیطی بکر در پارک کوهستانی صفه و منطقه سبز ناژوان انجام و در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی افزود: مجموعه غذایی صفه به مساحت ۲۵۰ متر مربع واقع در منطقه ۵ شهرداری اصفهان و در پارک کوهستانی صفه واقع شده است و شیوه مشارکت آن به‌صورت B.O.L.T بوده که به نمایندگی از شهرداری این منطقه فراخوان شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پروژه مفرح و جذاب «گذر خوراکی» در جاده سلامت شماره یک ناژوان ۲۰۰ متر مانده به پل نصر به مساحت تقریبی ۶۰۰ متر مربع از دیگر پروژه‌هایی است که مدل مشارکت آن B.O.L.T است و شهروندان می‌توانند با شرکت در این فراخوان از امتیاز مشارکت با شهرداری در ایجاد و بهره‌برداری از آن استفاده کنند؛ این فراخوان نیز به نمایندگی از مدیریت ساماندهی ناژوان فراخوان شد.

حیدری با اشاره به مشارکت در احداث و بهره‌برداری از بازار روز کوثر گفت: این فراخوان به نمایندگی از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان است که در شهرک شهید کشوری (محدوده منطقه ۶ شهرداری اصفهان) قرار دارد و در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع ایجاد خواهد شد.

وی از ایستگاه متروی شرق میدان انقلاب به‌عنوان چهارمین پروژه مشارکتی فراخوان شده نام برد و افزود: این پروژه به نمایندگی از شرکت متروی منطقه اصفهان در گذر چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان سید علیخان به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع احداث خواهد شد و توسط مشارکت‌کننده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: علاقه‌مندان به مشارکت در انجام پروژه‌های شهرداری اصفهان و اطلاع از فراخوان‌ها و اخبار حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت می‌توانند از طریق راه ارتباطی بستر رسمی سازمان در ایتا به نشانی http://@ city_opportunitys از آخرین فراخوان‌های سازمان مطلع شوند.

کد خبر 791842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.