رژیم صهیونیستی ضربات سختی را از مقاومت دریافت کرده است

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: جبهه مقاومت ضربات سختی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده است که این رژیم غاصب به لرزه درآمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری حجت‌الاسلام محمد محمدیان امروز _جمعه سی‌ام شهریور_ در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری استانی سربلند، شریف و پرافتخار است و مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته چرا که این استان مانند خورشید تابان در مرکز کشور قرار دارد.

وی افزود: این استان افتخارات بزرگ علمی و علمای بزرگی داشته و دارد، در دوران دفاع مقدس حقیقتاً درخشید و بیش از دو هزار ۵۰۰ شهید از این استان تقدیم نظام و انقلاب شد و شجره طیبه انقلاب با خون این شهیدان سیراب شد.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری اسباب سربلندی را فراهم کرده است و افتخارات فراوانی مانند سردار اسعد بختیاری، شیرعلی مردان، سردار مریم بختیاری و شعرای بزرگی مانند عمان و دهقان سامانی، داراب بختیاری و مرید محمدی و… را دارد که مایه افتخار است.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: از زحمات جهادی و مخلصانه ۱۳ سال حجت‌الاسلام نکونام در امامت جمعه شهرکرد و نمایندگی ولی فقیه در استان تشکر و قدردانی می‌شود، همچنین به مردم استان تبریک عرض می‌کنم که شخصیت شایسته، والا و ارزشمندی این مسئولیت را عهده‌دار شده است، حجت‌الاسلام فاطمی در صفا، صمیمت، مردمی بودن و قداست سرآمد استان است.

وی بیان کرد: ساده‌زیستی و مردم‌داری از جمله ویژگی‌های حجت‌الاسلام فاطمی است، طلاب بسیاری دروس حوزوی را از ایشان فراگرفتند و برای وی در منصب جدید آرزوی توفیق داریم.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: مردم غزه مظلوم و مقتدرند و تمام قدرت‌های دنیا در درون خود اعتراف می‌کنند که به هیچیک از اهداف‌شان نرسیدند و باید از جریان مقاومت در منطقه حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: این وعده الهی است و در وعده الهی تخلفی نیست. رژیم صهیونسیتی بزدلانه اقدام به انفجار پیجرهای مردم بی‌گناه لبنان کرد، چرا که شجاعت و جرئت رو در رو شدن با جبهه مقاومت و حزب الله را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت ضربات سختی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده است که این رژیم غاصب به لرزه درآمده است.

کد خبر 791839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.