باید مراقب توطئه‌های دشمن بود

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: باید مراقب توطئه‌های دشمن بود و باید دانست امنیتی که وجود دارد از برکت خون شهدا است و خانواده شهدا به این واسطه از احترام ویژه‌ای برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی امروز_ جمعه سی‌ام شهریور_ در آئین معارفه نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری اطهار کرد: یکی از ویژگی‌های آقای نکونام ساده زیستی و قناعت بود، خستگی برای او معنای نداشت، عنایتی که رهبر انقلاب به واسطه ایشان به این استان داشتند به کمتر کسی داشتند و این موضوع نشان دهنده شایستگی است.

وی با بیان این‌که رهبر انقلاب از بیماری حجت‌الاسلام نکونام بسیار متاسف شدند، افزود: امیدواریم که حجت‌الاسلام فاطمی هم همین رویه و روش را ادامه دهند، رهبر انقلاب در این مورد از شما انتظاری دارند، آن این است که برای نماز جمعه اهمیت ویژه‌ای قائل باشید و اگر می‌خواهید فرزندانتان در این تبلیغات مسموم مصون بماند آن‌ها را با خود به نماز جمعه بیاورید.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: بارها تعریف این منطقه را از رهبر انقلاب شنیدم و ایشان گفتند سلام مرا به مردم این استان برسانید.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با تاکید بر اینکه امروز باید جنایت رژیم صهیونیستی و آمریکا برای مردم تبیین شود، ادامه داد: رهبر انقلاب در این سال‌ها بر مسئله جهاد تبیین بارها تاکید کردند و این مسئله را بسیار مهم می‌دانند، جهاد تبیین یعنی اینکه دشمن را بشناسیم و بشناسانیم، این جهاد برای همه به خصوص روحانیت واجب است.

وی اضافه کرد: اگر قدرت نظامی و زحمات نیروهای مسلح نبود، دشمنان تاکنون ریشه اسلام را خشکانده بودند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: رژیم صهیونیستی امروز قتل عام می‌کند و کک کسی نمی‌گزد، ولی این رژیم بداند پاسخ به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه را خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: باید مراقب توطئه‌های دشمن بود و باید دانست امنیتی که وجود دارد از برکت خون شهدا است و خانواده شهدا به این واسطه از احترام ویژه‌ای برخوردار هستند.

کد خبر 791816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.