استان چهارمحال و بختیاری آینده خوبی را در پیش خواهد داشت

نماینده سابق ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که قطعاً استان آینده خوبی را در پیش خواهد داشت، گفت: از همه قصورها و تقصیرها عذرخواهی می‌کنم و انشاالله همه خوبان استان حلال کند و امیدوارم بنده را دعا کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدعلی نکونام امروز _جمعه سی شهریور_ در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از مردم خوب استان جدا تشکر می‌کنم و در این سیزده سال هرچه دیدم جز لطف و محبت نبوده و هر اتفاقی افتاده با وجود همدلی همه و همه بوده است.

وی افزود: قطعاً حاج آقا فاطمی از پشتیبانی مردم برخوردار بوده و هستند و امیدواریم با حضور ایشان در منصب نماینده ولی فقیه اتفاقات خوبی رقم بخورد.

نماینده سابق ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که قطعاً استان آینده خوبی را در پیش خواهد داشت، خاطر نشان کرد: از همه قصورها و تقصیرها عذرخواهی می‌کنم و انشاالله همه خوبان استان حلال کنند و امیدوارم بنده را دعا کنید.

کد خبر 791783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
    9 10
    ما هم از شما تشکر میکنیم به خاطر تلاش ۱۳ساله خداوند خیر دنیا واخرت را نصیبتان کند
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
    0 0
    هرکس میاد یا میخاد بره فقط و فقط وعده آینده درخشان رو میده. این داستان بیش از ۴۵ سال است که ادامه داره و هر روز هم بدتر از دیروز. بازی با کلمات دیگه فایده نداره. مردم آگاهن.
  • CH ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
    0 0
    درود خدا بر شما حاج آقا ایکاش چند مورد از نکات مثبت کارهائ که برای رفاه حال مردم استان انجام داده اید نام میبردین‌ وچند نظر منفی کارهائ که میتونستین انجام بدین میخواستن آن را انجام بدین نتونستین را نام میکردین
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۱
    0 0
    لطفا به روستاهای محروم ودور افتاده که هرجا سراغ دارید از نعمت آب وبرق وآسفالت محرومند رسیدگی شود چون روستاهای چهار محال وبختیاری طبیعت بسیار زیبایی دارند.