رفع مشکلات پروژه ۶۰۰ واحدی واوان روی میز استانداری تهران

استاندار تهران با حضور در جمع متقاضیان پروژه ۶۰۰ واحدی مسکن ملی واوان مطالبات و دغدغه‌های آن‌ها را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از طرح موضوعات مختلف از سوی متقاضیان پروژه ۶۰۰ واحدی واوان و ارائه توضیحاتی از آخرین وضعیت این پروژه از سوی فرماندار اسلامشهر، علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع متقاضیان حضور یافت.

وی در ادامه به‌صورت تلفنی موضوعات مطرح شده از سوی مردم را از مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پیگیری و بر ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه تأکید کرد.

در همین خصوص روز دوشنبه دوم مهر جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و پنج نفر از نمایندگان متقاضیان این پروژه در دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن این وزارتخانه برگزار خواهد شد که در صورت ضرورت استاندار تهران نیز در هفته پیش رو جهت رسیدگی به مسائل این پروژه در شهرستان حضور خواهد یافت.

به گفته فرمانداری اسلامشهر جلسه شورای مسکن این شهرستان نیز روز یکشنبه اول مهر حضور مسئولان استانی و شهرستانی جهت رسیدگی به وضعیت پروژه‌های مسکن و تسریع در تکمیل واحدهای مسکونی مردم از جمله پروژه دو هزار و ۶۸۰ و احدی عدل‌آباد، ۷۷۰ واحدی ده عباس و همچنین دو پروژه ۶۰۰ و ۲۰۰ واحدی واوان در فرمانداری برگزار خواهد شد.

پیش‌از این متقاضیان پروژه ۶۰۰ واحدی مسکن ملی واوان در مقابل وزارت راه و شهرسازی تجمع کرده به بیان مشکلات خود پرداخته بودند؛ آن‌ها در ادامه برای بررسی مشکلات خود به استانداری تهران رفته بودند.

کد خبر 791715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.