گزینش رانندگان سرویس مدارس با دقت ویژه انجام شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به رانندگان به چشم یک معلم نگاه می‌کنیم که اخلاق و رفتار و سکنات آنان بر دانش‌آموزان تأثیر مستقیم دارد، بنابراین باید در گزینش رانندگان سرویس مدارس دقت ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی امشب _پنجشنبه بیست‌ونهم شهریور_ در نشست هم‌اندیشی مسئولان اداره‌کل آموزش و پرورش با مسئولان شهرداری قزوین اظهار کرد: سرویس‌های دانش‌آموزی به عنوان مدرسه سیار اهمیت زیادی دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مسئولیت ساماندهی سرویس‌های دانش‌آموزی در سطح کشور به شهرداری‌ها سپرده شده است، انتظار می‌رود به زودی این مقوله ساماندهی و دغدغه اولیا برطرف شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه در زمینه ساماندهی سرویس‌های دانش‌آموزی علاوه بر کمیت باید به کیفیت راننده‌ها و خودروها توجه شود، گفت: به رانندگان به چشم یک معلم نگاه می‌کنیم که اخلاق و رفتار و سکنات آنان بر دانش‌آموزان تأثیر مستقیم دارد؛ بنابراین باید در گزینش رانندگان سرویس مدارس دقت ویژه شود.

سیاهکالی مرادی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) افزود: اخلاق، عطوفت، مهربانی و مردم‌داری از ویژگی‌های پیامبر خوبی‌ها بود و ما باید مزین به سیره نبوی شویم و با اخلاق نیکو از کار مردم گره‌گشایی کنیم.

وی با ذکر اینکه رها کردن فروع و پرداختن به اصول از دیگر کارهای مهم ماست، گفت: همترین کار ما باید بازگشایی مدارس باشد و در این راستا تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم. باید در کار خود انگیزه داشته باشیم، چالش‌های حوزه خود را بشناسیم و تدبیر کنیم.

اسماعیل عرشیان، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز در این نشست هم‌اندیشی از اجرای فراخوان ایده نو در راستای سرویس‌های دانش‌آموزی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: در راستای پرورش حس مسئولیت پذیری دانش‌آموزان و مدیریت بهتر حمل‌ونقل باید پلیس مدرسه دوباره راه‌اندازی شود.

کد خبر 791703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.