فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در بازه زمانی طولانی‌تری اکران می‌شود

دبیر سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان گفت: پخش فیلم‌های جشنواره به ۵ روز مختص نمی‌شود و همانطور که امروز از پوستر جشنواره رونمایی شد و جشنواره عملاً آغاز شد، از چند روز قبل از چهاردهم مهر ماه و پس از آن با آغاز جشنواره امکان تماشای فیلم‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید زین‌العابدین در گفت‌وگو با خبرنگار نوجوان سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: امسال ما نظر بچه‌ها و داورانی که سال گذشته حضور داشتند و خانواده‌هایشان را بررسی کردیم و سعی بر این داشتیم تا تناسب سنی را برای بچه‌ها در نمایش فیلم رعایت کنیم تا در هر گروه سنی بتوانند فیلمی که به گروه سنی آن‌ها نزدیک تر است را ببینند؛ این یکی از قدم‌های رو به جلویی است که در سال جاری برداشتیم.

وی افزود: همچنین تعداد نمایش‌ها نیز افزایش پیدا کرده است و برای مردم اصفهان امکان تماشای خانوادگی فیلم در یک یا دو سالن به صورت رایگان فراهم شده است، در ضمن فیلم‌های امسال پر نشاط‌تر و جذاب‌تر از فیلم‌های سال گذشته است.

دبیر سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اضافه کرد: علاوه بر این‌ها، پخش فیلم‌های جشنواره به ۵ روز مختص نمی‌شود و همانطور که امروز از پوستر جشنواره رونمایی شد و جشنواره عملاً آغاز شد، از چند روز قبل از چهاردهم مهر ماه یا همان آغاز جشنواره امکان تماشای فیلم‌ها وجود دارد.

خبرنگار نوجوان: زهرا ناظمی

کد خبر 791699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.