تیم‌ فوتسال ایران دروازه گواتمالا را به توپ بست/ صعود شاگردان شمسایی قطعی شد

تیم‌ملی فوتسال ایران دومین بازی‌اش در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۴ را مقابل گواتمالا با پیروزی ۹ بر ۴ پشت‌سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌ملی فوتسال ایران عصر امروز _پنج‌شنبه بیست‌ونهم شهریور_ در چارچوب دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن مجموعه‌ورزشی بخارا به‌مصاف تیم‌ملی فوتسال گواتمالا رفت. دیداری که در گروه ششم دهمین دوره جام‌جهانی به‌انجام رسید و یوزه‌ای ایرانی با پیروزی ۹ بر ۴ در برابر حریف‌شان، در دور دوم به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردند.

تیم‌ملی فوتسال ایران دیدار امروز مقابل گواتمالایی‌ها را با ترکیب ابتدایی سعید مؤمنی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و محمدرضا سنگ‌سفیدی آغاز کرد. گواتمالا برای صعود به جمع هشت‌تیم برتر جام‌جهانی، در نیمه اول این بازی ابتدا به گل رسید اما بلافاصله از سوی احمد عباسی بازی به تساوی رسید و شاگردان وحید شمسایی توانستند به بازی برگردند.

تیم‌ملی فوتسال ایران دروازه گواتمالا را به توپ بست / صعود شاگردان وحید شمسایی قطعی شد

در ادامه خیلی‌زود تیم‌ملی فوتسال ایران به‌ترتیب توسط سالار آقاپور و حسین طیبی به گل‌های دوم و سوم دست پیدا کرد و نوبت به گواتمالا رسید که نتیجه بازی را روی عدد سه به تساوی بکشاند. تیم‌ملی فوتسال ایران نیمه دوم را با طوفانی آغاز کرد و با حضور مسعود محمدی درون دروازه ترکیب جدیدی را توسط وحید شمسایی به‌زمین فرستاد.

یوزه‌ای ایرانی خیلی‌زود در نیمه‌دوم به‌وسیله سالار آقاپور به گل چهارم و برتری خود دست یافت و لحظاتی بعد بهروز عظیمی با ضربه پای چپ خود توانست گل پنجم ایران را به ثمر رسانده و فاصله با گواتمالا را بیشتر کند و شاگردان وحید شمسایی توانستند با حفظ فاصله‌گل خوب با حریف، مجدداً بازی روان‌تری را از خود به نمایش بگذارند.

تیم‌ملی فوتسال ایران دروازه گواتمالا را به توپ بست / صعود شاگردان وحید شمسایی قطعی شد

نمایش درخشان یوزه‌ای ایرانی تمام‌شدنی نبود و گل ششم بازی را برای ایران سعید احمدعباسی زد و گل هفتم را نیز مهدی کریمی به ثمر رساند. حسین طیبی بازیکن باتجربه تیم‌ملی فوتسال کشورمان نیز گل هشتم را وارد دروازه گواتمالا کرد تا گل چهارم گواتمالا که زده شده بود بدون تأثیر و بی‌نتیجه باشد.

تیم‌ملی فوتسال ایران در دقایق پایانی نیز روی پاورپلی حریف با هت‌تریک سعید احمدعباسی به گل نهم رسید تا با این حسن ختام صعود ایران به دور بعدی جام‌جهانی در هفته دوم مرحله گروهی قطعی شود. با این سه امتیاز تکلیف سرگروهی میان ایران و فرانسه به بازی آخر رسید تا جذاب‌ترین بازی گروهی تیم‌ملی، تقابل با خروس‌های اروپا باشد.

تیم‌ملی فوتسال ایران دروازه گواتمالا را به توپ بست / صعود شاگردان وحید شمسایی قطعی شد

باتوجه به اخطارهای امروز در جریان دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا، حسین طیبی و محمدرضا سنگ‌سفیدی دومین کارت زرد خود را در جام جهانی ازبکستان دریافت کردند و طبق قانون بازی سوم و پایانی مرحله گروهی مقابل فرانسه که بسیار حائزاهمیت است را از دست دادند و تیم‌ملی فوتسال کشورمان در دیدار با فرانسه این دو بازیکن ارزشمند خود را به همراه نخواهد داشت.

کد خبر 791690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.