تلاش برای بهره‌برداری از خیابان اطشاران تا قبل از دهه فجر ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر پروژه احداث خیابان اطشاران در مرحله زیرسازی قرار دارد و امیدواریم تا قبل از دهه فجر، این خیابان که خواسته چندین ساله اهالی منطقه است، به بهره‌برداری برسد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه احداث خیابان اطشاران یکی از درخواست‌های چندین ساله اهالی این منطقه و شهرک کوی میلاد بوده است، اظهار کرد: پس از پیگیری‌های مداوم در سال‌های گذشته، مشکل قانونی این پروژه که به‌دلیل وجود کوره نقش‌جهان ایجاد شده بود، برطرف شد.

وی افزود: سال گذشته مصوبه کمیسیون ماده ۵ از اداره مسکن و شهرسازی و استانداری گرفته شد و طرح اجرایی آن را شهرداری منطقه پیگیری کرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: ابتدای سال جاری طرح خیابان اطشاران به شهرداری منطقه ابلاغ و برای آن پیمانکار انتخاب شد و از ابتدای خرداد، پیمانکار عملیات اجرایی پروژه را آغاز کرد و در حال حاضر کارگاه احداث خیابان فعال است.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: در حال حاضر، پروژه در مرحله زیرسازی قرار دارد و امیدواریم تا پیش از دهه فجر، این خیابان که خواسته چندین ساله اهالی منطقه است، به بهره‌برداری برسد و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 791665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.