دفاع مقدس جوانان بی‌نام و نشان را به فرماندهان بزرگ تبدیل کرد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین گفت: فتح‌الفتوح دفاع مقدس این بود که جوانان بی‌نام و نشان تبدیل به فرماندهان بزرگی شدند و در مقابل تمام نظریه‌پردازان نظامی جهان که رژیم بعث را یاری می‌کردند، افتخار آفریدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سیدمهدی حسینی در حاشیه بازدید از رویداد رسانه‌ای یک‌روزه «طنین» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی است که به برکت این ایثارگری‌ها اقتدار و عزت داریم.

وی اضافه کرد: فتح‌الفتوح دفاع مقدس این بود که جوانان بی‌نام و نشان تبدیل به فرماندهان بزرگی شدند و این جوانان در مقابل تمام نظریه‌پردازان نظامی جهان که رژیم بعث را یاری می‌کردند، افتخار آفریدند.

معاون سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین ادامه داد: این جوانان با تأسی از مکتب سیدالشهدا توانستند بر تمام امکانات دنیای جنود شیطان و نظام سلطه غالب شوند و برای اولین بار در ۲۵۰ سال گذشته حتی ذره‌ای از سرزمینمان را از دست ندهیم.

بی‌بندوباری تمام دستاورد غرب از آزادی است

حسینی از برگزارکنندگان رویداد رسانه‌ای ارزش‌محور طنین تقدیر کرد و گفت: در زمانه‌ای به سر می‌بریم که مکتب غرب و امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا و عوامل آن در منطقه تمام دستاورد چیزی که غرب از آن به عنوان آزادی یاد می‌کند را در بی‌اخلاقی و بی‌بندوباری خلاصه کرده‌اند.

وی افزود: فضای مجازی و رسانه‌ای که در ید قدرت نظامی سلطه است، همه در جهت الگوسازی زن غربی، ارائه و تعمیم آن الگو در کشورهای دیگر عمل می‌کند و با بررسی موضوع می‌توان دریافت که تعریف غرب بی‌بندوباری و بی‌عفتی است.

مکتب انقلاب بهترین الگو را برای بانوان ترسیم کرد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین با بیان اینکه در مکتب انقلاب اسلامی بزرگان دین بهترین الگو را در قرآن برای بانوان ترسیم کردند، گفت: بعد از انقلاب شاهد دستاوردهای بزرگ توسط بانوان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علوم نوین، ورزشی، علمی و فرهنگی هستیم.

حسینی اضافه کرد: در رقابت‌های بزرگ دنیا شاهد بودیم که دختران و بانوان ایرانی با حفظ حجاب و عفت اسلامی به قله‌های بزرگی دست یافتند و این افتخارات را مدیون الگوی بانوی ایرانی مسلمان هستیم.

وی ادامه داد: با افتخار می‌گوئیم که با وجود سنگ‌اندازی‌های نظام سلطه برای بانوان و دختران جوان ما این قشر در تمام عرصه‌ها پیشران بوده و افتخارات بزرگی نصیب ما شده که مرهون بانوان پاکدامن جامعه هستیم.

کد خبر 791646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.