جزئیات محدودیت‌های ترافیکی رژه ۳۱ شهریور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه سی‌ویکم شهریور در شهر اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم رژه ۳۱ شهریور، در راستای رفاه حال شهروندان پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان نسبت به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به شرح ذیل اقدام خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ سی‌ویکم شهریور توقف و پارک هرگونه وسایل نقلیه در طول خیابان‌های آزادگان، خیابان امام سجاد (ع) و روبه‌روی گلستان شهدا ممنوع است و در صورت توقف هرگونه وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت، این وسایل توسط یدک‌کش به خیابان‌های مجاور انتقال داده خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ صبح تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه در معابر منتهی به سمت محل برگزاری مراسم در گلستان شهدا از سمت رمپ‌های خروجی شماره یک و دو بزرگراه همت، از سمت تقاطع امام سجاد (ع) -سپهسالار، میدان شهید لاوی تقاطع‌های سعادت آباد-فرایبورگ، شیخ صدوق -سعادت آباد و همچنین تقاطع فیض-رحیم ارباب به سمت میدان بسیج ممنوع و محدودیت اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ممنوعیت ترددهای اعلامی برای تمام وسایل نقلیه و ورود موتورسیکلت‌ها نیز به محدوده طرح ترافیکی اعلامی خط قرمز پلیس است، لذا از رانندگان و راکبان وسایل نقلیه درخواست داریم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم و رفاه حال سایر شهروندان از مسیرهای جایگزین در خیابان‌های اطراف شامل خیابان‌های میر، خیابان آبشار و خیابان شیخ صدوق استفاده کنند.

کد خبر 791600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.