۱۵ میلیارد کالای قاچاق در کاشان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از ۳ دستگاه خودرو سورای در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی انتظامی کاشان، ایرج کاکاوند اظهار کرد: انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از ۳ دستگاه خودرو سواری در عملیات مأموران انتظامی کشف شد.

وی افزود: مأموران انتظامی در کلانتری مشکات، طی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل ترددها در یکی از محورهای مواصلاتی، به ۳ دستگاه خودرو سواری مشکوک و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: پس از متوقف شدن خودروها و طی بازرسی مأموران مقادیر قابل توجهی انواع دارو و مکمل‌های عضله ساز، ۵۰ عدد دسته گیم، ۶۰ دستگاه سشوار شارژی، ۳۰ عدد ماساژور گردن، ۳۰ عدد شانه برقی گرم کننده، ۴۰ عدد اتو مو، ۲۴ عدد ماساژور بینی و ۶۰ عدد ماساژور قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

کاکاوند اضافه کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد که در این رابطه ۳ فرد متخلف به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 791597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.