کشف ۱۳۰ قبضه سلاح سرد از ۱۵ اراذل و اوباش در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری ۱۵ نفر از مخلان نظم و امنیت و کشف بیش از ۱۳۰ قبضه سلاح سرد شامل چاقو، شمشیر و قمه در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های این شهرستان خبر داد.

بهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از دستگیری ۱۵ نفر از مخلان نظم، امنیت و برهم‌زنندگان نظم عمومی خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی بیش از ۱۳۰ قبضه سلاح سرد در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های این شهرستان از این اخلالگران امنیت و نظم عمومی کشف شده است.

وی اضافه کرد: به منظور افزایش امنیت عمومی و برخورد با مخلان نظم و امنیت اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان البرز به مرحله اجرا گذاشته شد که مأموران پس از هماهنگی با مقام محترم قضائی با اجرای این طرح موفق به دستگیری ۱۵ نفر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه در این طرح بیش از ۱۳۰ قبضه چاقو، قمه و شمشیر کشف شد، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منصوری خاطرنشان کرد: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند پلیس هرگز مجال عرض اندام و قدرت‌نمایی به آنان نخواهد داد و با تمام توان در راستای برقراری نظم و امنیت شهروندان اقدام می‌کند.

کد خبر 791586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.