۱۴ هزار دانش‌آموز در سامانه سپند ثبت‌نام کردند

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: ۱۴ هزار دانش‌آموز در سامانه سپند ثبت‌نام کردند.

داوود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: شهرداری زنجان در حوزه سامانه سپند اقدامات لازم را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه طبق آئین‌نامه جدیدی که سال گذشته از سوی هیئت دولت ابلاغ شد، ساماندهی سرویس مدارس به شهرداری‌ها واگذار شده است، افزود: بر اساس هماهنگی انجام شده ثبت‌نام سرویس مدارس در سه نوبت انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود ۱۴ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز در سامانه سپند ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: قیمت سرویس مدارس نیز با تأیید شورای شهر زنجان تعیین شده است.

نوری با بیان اینکه همه تعرفه‌های مربوطه در سایت سامانه سپند مشخص شده است، اضافه کرد: همچنین ۱۷ شرکت مجوزدار حق ارائه خدمات سرویس مدارس در زنجان را دارند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در سامانه سپند تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر است، افزود: البته نهایتاً این زمان تا سی‌ام مهر طول بکشد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با تأکید بر عقد قرارداد با شرکت‌های مجاز از سوی اولیا بیان کرد: اولیایی که با شرکت‌های غیرمجاز قرارداد ببندند، مسئولیت عواقب آن بر عهده خودشان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تعداد دانش‎‌آموزان ثبت‌نام کرده در این بخش نسبت به سایر استان‌ها مطلوب است، گفت: در حال حاضر، هیچ مشکلی در سامانه سپند وجود ندارد.

کد خبر 791548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.