ارائه خدمات ویژه به مدارس محلات کمتربرخوردار منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از انجام اقدامات ویژه در آستانه سال تحصیلی جدید برای مدارس محلات کمتربرخوردار این منطقه خبر داد و گفت: حدود ۱۰ مدرسه محلات کم‌برخوردار به‌طور ویژه مورد توجه قرار گرفته و اقدامات لازم برای بهبود شرایط آن‌ها انجام شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی و در راستای استقبال از مهر، منطقه ۷ شهرداری اصفهان اقداماتی را انجام داده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در شهریور سال جاری، تشکیل ستاد مهر بود که در این منطقه نیز فعالیت‌های آن آغاز شده است، همچنین حدود ۱۰ مدرسه کم‌برخوردار به‌طور ویژه مورد توجه قرار گرفته و اقدامات لازم برای بهبود شرایط آن‌ها انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته برای تسهیل رفت‌وآمد دانش‌آموزان تاکید کرد: خط‌کشی معابر منتهی به مدارس، نصب سرعت‌گیر و سایر اقدامات ترافیکی از جمله اقداماتی بوده که برای افزایش ایمنی دانش‌آموزان انجام شده است و علاوه‌بر این با هماهنگی آموزش‌وپرورش، برای مدارس محروم خدمات ویژه‌تری ارائه داده‌ایم.

سلطان‌آقایی با اشاره به مشکلات بعضی مدارس در زمینه روکش آسفالت و زیباسازی محوطه‌ها گفت: بعضی مدارس شرایط نامناسبی از نظر روکش آسفالت داشت، از این‌رو تلاش کردیم با انجام اینگونه اقدامات، محیطی در شأن دانش‌آموزان فراهم کنیم؛ دیوارهای حیاط بعضی مدارس نیاز به رنگ‌آمیزی داشت که در این زمینه نیز کمک‌هایی صورت گرفت تا دانش‌آموزان با طراوت بیشتری سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

وی با اشاره به اقدامات دیگری همچون گل‌آرایی و رسیدگی به باغچه‌های مدارس ادامه داد: در مدارسی که شرایط محرومیت بیشتری داشتند، این فعالیت‌ها به‌صورت ویژه‌تر انجام شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: جشن روز نخست مهر در بعضی از مدارس منطقه برگزار خواهد شد و بسته‌های توپ و تور برای رشته‌های ورزشی به مدارس ارائه می‌شود.

سلطان‌آقایی گفت: نصب نیمکت و سطل زباله در حیاط مدارس نیز در دستور کار قرار گرفت و در تعدادی از مدارس انجام شد.

وی با اشاره به هماهنگی با پلیس راهور افزود: برای بهبود ایمنی تردد دانش‌آموزان با پلیس راهور هماهنگی‌هایی انجام شده است تا تابلوها و المان‌های ترافیکی در ورودی مدارس نصب شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: امیدواریم با این اقدامات، دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها با اطمینان بیشتری از فضای شهری استفاده کنند.

کد خبر 791544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.