اعتبار ۳۷ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اعتبار ۲۵ میلیاردی آسفالت سال گذشته به‌صورت کامل مصرف شد و حدود ۶۵ هزار مترمربع از سطح معابر این منطقه پوشش داده شد، گفت: سال جاری نیز اعتباری برای این ردیف در نظر گرفته شده که مبلغ آن حدود ۳۷ میلیارد تومان است.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هر ساله در بودجه‌ای که تنظیم و تصویب می‌شود، ردیفی تحت عنوان روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی داریم.

وی افزود: سال گذشته حدود ۲۵ میلیارد تومان برای روکش آسفالت معابر فرعی و اصلی منطقه ۱۳ پیش‌بینی کرده بودیم و تعداد زیادی از معابر اصلی و فرعی روکش و لکه‌گیری و آسفالت‌تراشی شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تاکید کرد: اعتبار ۲۵ میلیاردی سال گذشته به‌صورت کامل مصرف و حدود ۶۵ هزار مترمربع از سطح معابر پوشش داده شد.

کشانی گفت: سال جاری نیز اعتباری برای این ردیف در نظر گرفته شده که مبلغ آن حدود ۳۷ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم بتوانیم معابر اولویت‌دار را تحت پوشش قرار دهیم، ادامه داد: در محلات فرسوده همچون شهرک ولیعصر که آسفالت آن قدیمی‌تر است، نیاز به نوسازی آسفالت دارد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بعضی محلات نیز به‌دلیل نوسازی و ساخت‌وسازهای مسکونی و وصل و نصب انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب دچار تخریب شده است و نیاز به مرمت دارد، از این‌رو یکی از اولویت‌های شهرداری این منطقه ساماندهی این معابر است.

کشانی ادامه داد: برای روکش آسفالت معابر اصلی در سال جاری ۸.۵ میلیارد تومان، برای معابر فرعی حدود ۵.۵ میلیارد تومان و برای لکه‌گیری و روکش آسفالت حدود ۴.۵ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون قراردادهایی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان منعقد کرده‌ایم و ۱۰ میلیارد دیگر نیز تا پایان سال جاری پیش‌بینی شده است، گفت: محلاتی همچون گلزار و کوهسار نیز به‌صورت جداگانه حدود ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده است که به‌دلیل حفاری‌های ناشی از ساخت‌وساز، نیاز به ساماندهی دارد تا شهروندان با آرامش بیشتری از این معابر عبور کنند.

کد خبر 791512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.