کاشان و آران و بیدگل مانند نگینی در استان اصفهان می‌درخشند

استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل به مانند نگینی در استان اصفهان نورافشانی می‌کنند.

به گزارش‌خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سید رضا مرتضوی امروز _ پنج شنبه بیست و نهم شهریور_ در شورای اداری مشترک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی‌ها و امام صادق (ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: کاشان و آران و بیدگل مانند نگینی در استان اصفهان می‌درخشد.

وی با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به کاشان گفت: امید است این سفر خیر و برکت ویژه برای استان اصفهان به دنبال داشته باشد.

استاندار اصفهان افزود: اصفهان استانی است که به نام مجاهدت و ایثار شناخته می‌شود و در حوزه‌های علم و فناوری در کشور سرآمد است و علم و فقاهت از جای‌جای این استان در عمق تاریخ تلألؤ می‌کنند.

مرتضوی با اشاره به اینکه استان اصفهان در صنعت و کشاورزی پیشه بلندی دارد، تصریح کرد: این استان در حوزه‌های فرهنگ و هنر و همچنین در عرصه علم و فناوری نقش بارزی در دوره‌های اخیر در کشور ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه کاشان و آران و بیدگل به‌مانند نگینی در استان اصفهان نورافشانی می‌کنند، ادامه داد: این دو شهرستان در دوره‌های مختلف بار سنگینی از مسؤولیت‌ها و مأموریت‌های دولت را به دوش خود کشیده‌اند.

به گزارش ایمنا؛ شورای اداری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با حضور محمدباقر قالیباف و استاندار اصفهان و مسؤولان دو شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان برگزار شد.

کد خبر 791472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.