قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱ مهر + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _یکشنبه یکم مهر_ در محصولات داخلی پرفروش با افزایش قیمت روبه‌رو است و خودروهای دیگر بدون تغییر قیمت در بازار خرید و فروش می‌شوند.

سورن پلاس با افزایش هفت میلیونی قیمت نسبت به روز گذشته، امروز به نرخ ۷۰۶ میلیون تومان و سورن پلاس دوگانه‌سوز با جهش ۱۰ میلیونی به نرخ ۷۴۰ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس (شش‌سرعته) با افت دو میلیونی قیمت به نرخ ۷۹۰ میلیون تومان و دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) با افزایش پنج میلیون تومانی به نرخ ۹۷۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس و پژو پارس سفارشی ELX نیز به ترتیب با رشد ۵ و ۹ میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته امروز با نرخ ۶۷۴ میلیون تومان و ۷۱۷ میلیون تومان ارزش‌گذاری شدند.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک با رشد دو میلیون تومانی به نرخ ۸۶۳ میلیون و تارا دستی V۱ با افزایش ۱۳ میلیون تومانی به ۷۸۲ میلیون تومان رسید.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۱ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۰۶ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۰ میلیون تومان، دنا پلاس (شش‌سرعته) با قیمت ۷۹۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۷۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۱۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۱۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۹۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۳ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۸۱ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۶۷ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۲ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار محصولات مونتاژی نیز نوسان قیمت در خودروهای پرفروش بیشتر است.

X۵۵ پرو و تیگو ۷ پرمیوم با رشد ۱۰ میلیون تومانی قیمت امروز به ترتیب و با نرخ یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

قیمت فونیکس FX نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان افزایش یافت و با مبلغ دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان و ارزش گذاری شد و قیمت تیگو ۸ پرو (هیبرید) از دیگر محصولات پرفروش شرکت مدیران خودرو با رشد ۱۰ میلیون تومانی به دو میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان رسید.

جک J۴ با کاهش یک میلیون تومانی امروز به نرخ ۸۱۳ میلیون تومان و جک S۳ با افت ۲۱ میلیونی نسبت به روز گذشته به نرخ یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۱۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱ مهر+ جدول

کد خبر 791456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.