راننده سرویس بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز اصفهانی مشخص شد/ برخورد با رانندگان بدون مجوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون برای ۴۰ هزار و ۲۹۲ دانش‌آموز راننده تعیین داده شده است، به دلیل پراکندگی و وجود نداشتن هم‌مسیر به تعدادی از درخواست‌ها سرویس تعلق نمی‌گیرد که این موضوع به خانواده‌ها اعلام شده است.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تاکنون ۷۰ هزار و ۹۵۸ دانش‌آموز در سامانه سفیر مهر ثبت درخواست کردند، اما از این تعداد ثبت نام ۶۰ هزار و ۵۰۸ نفر قطعی است، اظهار کرد: به‌رغم اطلاع‌رسانی‌هایی که از بیست‌وپنجم اردیبهشت تا کنون انجام شده است، حدود ۱۱ هزار نفر پیش‌پرداخت نداشتند که نباید انتظار سرویس داشته باشند.

وی افزود: از مجموع ثبت نام قطعی ۶۰ هزار و ۵۰۸ نفر دانش آموز برای استفاده از سرویس مدارس، ۵۴ هزار و ۱۷۸ نفر توسط شرکت‌های حمل‌ونقلی تأیید سرویس شدند و هفته گذشته برای آن‌ها پیامکی مبنی بر تأیید مسیر ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های حمل‌ونقلی در حال مسیربندی دانش‌آموزان هستند و اولیا و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به پنل دانش‌آموزی در سامانه سفیر مهر، اطلاعات شرکت را مشاهده کنند و در قسمت سرویس جاری اطلاعات راننده‌ای که انتصاب داده شده است را اعم از نام، شماره موبایل و پلاک خودرو مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون برای ۴۰ هزار و ۲۹۲ دانش‌آموز راننده تعیین شده است، تصریح کرد: طی روزهای آینده شرکت‌ها برای سایر دانش‌آموزان راننده انتصاب می‌دهند، به‌دلیل پراکندگی و وجود نداشتن هم‌مسیر به تعدادی از درخواست‌ها سرویس تعلق نمی‌گیرد که این موضوع هنگام ثبت نام به خانواده‌ها اعلام شده است.

پرورش با بیان اینکه تعدادی از دانش‌آموزان به‌صورت رزرو هستند که اگر شرکت‌های حمل‌ونقلی بتوانند راننده در نظر بگیرند، در صورت وجود هم‌مسیر این کار را انجام خواهند داد، گفت: از ابتدای مهر رصد ناوگان را خواهیم داشت و با هماهنگی پلیس راهور، خودروهای بدون مجوز اعم از تاکسی و خودروی شخصی اعمال قانون خواهند شد و تمام خودروهای سرویس مدارس ملزم به نصب آرم هستند و در صورتی که خودرویی بدون مجوز اقدام به سرویس‌دهی کند، تبعات قانونی آن متوجه راننده و خانواده استفاده کننده از سرویس است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان استثنایی اگر بخواهند سال جاری کمک‌هزینه دریافت کنند، باید در سامانه سفیر مهر ثبت نام کنند، ادامه داد: در صورتی که درخواست سرویس دارند، باید مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند یا چنانچه نیاز به سرویس ندارند، تنها ثبت اطلاعات کفایت می‌کند.

کد خبر 791408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.